Jeg sælger en hel masse DVD-film. Pris er 15 kr pr stk (dem med * efter koster 20,-) eller 8 film (kun dem uden *) til 100,-
Nogle af omslagene er ikke på dansk, men der er danske tekster til alle film.
Skal afhentes i København NV - JEG SENDER IKKE (for jeg stoler ikke på posten :o) )!!
40 days and 40 nights 8 Mile A beautiful mind * A walk to remember American Gangster Armageddon Arven Bad boys Bad boys 2 Batman begins Big momma's house 2 Blow Brokeback Mountain * Brødre Catch me if you can Coyote Ugly Den 13. kriger Dobbeltfilm: Borat og Date movie Down to you Drabet Fantastic 4 Fantastic 4 - Rise of the Silver Surfer Fun with Dick & Jane Gladiator * Hancock Hulk - the Incredible I am Legend * I now pronounce you Chuck & Larry * Indiana Jones Ironman Jesse James Karate Kid 3 Kongekabale Match Point Men in Black Men in Black 2 Miami Vice Million Dollar Baby Minority report Monster ball Moulin Rouge * München National treasure 2 Nynne Ocean's Eleven Ocean's Thirteen Oh Happy Day Pearl Harbor Save the last dance Shakespeare in love Spiderman Stolthed og fordom (Pride and prejudice) Svigermonster Terkel i knibe The Dark Knight * The fast and the furious 2 fast 2 furious The heartbreak kid The last Samurai The passion of the Christ The whole nine yeards Titanic War of the worlds Wedding Crashers *
#1 mimse84 13 år siden
Nogle af omslagene er ikke på dansk, men der er danske tekster til alle film.
Skal afhentes i København NV - JEG SENDER IKKE (for jeg stoler ikke på posten :o) )!!
40 days and 40 nights
8 Mile
A beautiful mind *
A walk to remember
American Gangster
Armageddon
Arven
Bad boys
Bad boys 2
Batman begins
Big momma's house 2
Blow
Brokeback Mountain *
Brødre
Catch me if you can
Coyote Ugly
Den 13. kriger
Dobbeltfilm: Borat og Date movie
Down to you
Drabet
Fantastic 4
Fantastic 4 - Rise of the Silver Surfer
Fun with Dick & Jane
Gladiator *
Hancock
Hulk - the Incredible
I am Legend *
I now pronounce you Chuck & Larry *
Indiana Jones
Ironman
Jesse James
Karate Kid 3
Kongekabale
Match Point
Men in Black
Men in Black 2
Miami Vice
Million Dollar Baby
Minority report
Monster ball
Moulin Rouge *
München
National treasure 2
Nynne
Ocean's Eleven
Ocean's Thirteen
Oh Happy Day
Pearl Harbor
Save the last dance
Shakespeare in love
Spiderman
Stolthed og fordom (Pride and prejudice)
Svigermonster
Terkel i knibe
The Dark Knight *
The fast and the furious
2 fast 2 furious
The heartbreak kid
The last Samurai
The passion of the Christ
The whole nine yeards
Titanic
War of the worlds
Wedding Crashers *