Bliver nød til at sælge lidt fra samlingen, for at få råd til film, jeg hellere vil have.
Almost Famous DTS 3-Disc R1 Amélie DTS R2DK Bubba Ho-Tep R1 Buffalo Solders DTS R2DK Carrie R2DK City of God R2DK Dead Man Walking R2DK Deer Hunter R2DK (on-air) E.T. DTS 2-Disc R2DK Gangs of New York 2-Disc DTS R2DK Hackers R2DK Halloween R2DK (on-air) Jaws R2DK JFK R2DK Laurel Canyon DTS R2DK Man on the Moon DTS R1 Resident Evil DTS R2DK (En smule slidt i hjørnerne, sælges billigt) The Fifth Element R2DK The French Connection R2DK The Insider R2DK The Others DTS R2DK The Truman Show R2DK Tombstone R2DK
Flere film følger måske.
Skriv et bud her eller i en PM. Filmene kan afhentes i Holstebro / Leveres i nærheden af Holstebro i bytte for en øl / Sendes - Modtager betaler porto.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Er interesseret i Carrie (kun selve disken, da jeg har mistet min egen, men har coveret) JFK, hvad siger du til 90 for det? Er din French Connection 2disc?
#1 Morbid 21 år siden
Almost Famous DTS 3-Disc R1
Amélie DTS R2DK
Bubba Ho-Tep R1
Buffalo Solders DTS R2DK
Carrie R2DK
City of God R2DK
Dead Man Walking R2DK
Deer Hunter R2DK (on-air)
E.T. DTS 2-Disc R2DK
Gangs of New York 2-Disc DTS R2DK
Hackers R2DK
Halloween R2DK (on-air)
Jaws R2DK
JFK R2DK
Laurel Canyon DTS R2DK
Man on the Moon DTS R1
Resident Evil DTS R2DK (En smule slidt i hjørnerne, sælges billigt)
The Fifth Element R2DK
The French Connection R2DK
The Insider R2DK
The Others DTS R2DK
The Truman Show R2DK
Tombstone R2DK
Flere film følger måske.
Skriv et bud her eller i en PM.
Filmene kan afhentes i Holstebro / Leveres i nærheden af Holstebro i bytte for en øl / Sendes - Modtager betaler porto.
#2 filmz-Loft 21 år siden
#3 lagoni 21 år siden
#4 Morbid 21 år siden
Vil gerne have lidt mere for Almost Famous, Bubba Ho-Tep, E.T. og Gangs of New York
#5 filmz-rasmus_bt 21 år siden
Amélie DTS R2DK
Buffalo Solders DTS R2DK
Gangs of New York 2-Disc DTS R2DK
Tombstone R2DK
Mvh
Rasmus Thomsen
Film skal ses i hjemmebiffen!
#6 filmz-Bluhm 21 år siden
JFK, hvad siger du til 90 for det?
Er din French Connection 2disc?
#7 Morbid 21 år siden
#6 JFK er solgt - Jeg vil have 50kr + porto for Carrie, med eller uden cover - Ja French Connection er 2-disc
#8 Kalle Ferm 21 år siden
#9 Morbid 21 år siden
#10 filmz-Bluhm 21 år siden