Jeg har forudbestilt BD-udgaven. Jeg tvivler dog på at det nye transfer på DVD-udgaven vil være voldsomt meget bedre end Superbit-udgaven. :)
Men jeg rydder jævnligt op i samlingen, specielt i øjeblikket, hvor jeg er ved at finde ud af hvad der skal opgraderes til HD og hvad der skal gemmes - så støder man jo på film engang imellem, som måske ikke har den store interesse længere. :)
#1 filmz-Kadann 17 år siden
The Eye R0
The Legend of Zorro R3
La Haine (Hadet) 2-disk R2 DK
Hellboy: Director's Cut 3-disk R2 DK
Gladiator 1-disk R2 DK
- coveret er slidt, men omslag og film i fin stand
Final Destination 3 R2 DK
- tidligere lejefilm, skiven har nogle ridser men der er intet problem med afspilning.
Realistiske bud modtages.
#2 filmz-msg21 17 år siden
#3 filmz-Kadann 17 år siden
Det kan vi godt sige, smid mig en privat besked med din adresse, så stikker jeg dig lige et kontonummer.
#4 filmz-Kadann 17 år siden
http://auktioner.qxl.dk/brols
#5 filmz-Kadann 17 år siden
#6 filmz-Kadann 17 år siden
The Fifth Element R2 SE
Billede
DVD compare
Dette er udgaven i slipcover, der er ret lækkert.
Bud modtages - den er ikke smidt på QXL endnu, da jeg tænkte at der sikkert var en eller anden filmfan herinde der ville være interesseret. :)
#7 filmz-Kadann 17 år siden
Gattaca R3 Superbit
The Patriot R3 Superbit
Closer R1 Superbit
Starship Troopers R2DK
Casper & Mandrilaftalen 1+2 R2DK
#8 filmz-Kadann 17 år siden
Bram Stoker's Dracula R3 Superbit
Transformers: The Movie R2
#9 chronaden 17 år siden
ska du lige af med den gamle stoker inden den nye lander :D?
#10 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg har forudbestilt BD-udgaven. Jeg tvivler dog på at det nye transfer på DVD-udgaven vil være voldsomt meget bedre end Superbit-udgaven. :)
Men jeg rydder jævnligt op i samlingen, specielt i øjeblikket, hvor jeg er ved at finde ud af hvad der skal opgraderes til HD og hvad der skal gemmes - så støder man jo på film engang imellem, som måske ikke har den store interesse længere. :)