Der skal gøres efterårsrent i samlingen, jeg er træt af at se på flere udgaver af samme film!
Jeg ser helst at titlerne byttes til andre, men salg er også en mulighed. Mht at bytte, er der mulighed for at bytte flere af mine titler for én film eller omvendt - uden det altså skal være urimeligt. Ved køb betaler modtager porto. Jeg bor i København (Amager), så der er også mulighed for afhentning hvis det er nemmere for nogen.
Titlerne jeg vil af med er som følger:
"Apocalypse Now- Redux" "Blade Runner - The Director's Cut" "Brøderne McMullen" "For A Few Dollars More" "Forfølgeren ("The Searchers") "Lord Of The Rings - Fellowship Of The Ring Extended Ed." "LOTR - Return Of The King Ex. Ed" (NB! Blockbuster udgave kun med filmen og ikke ekstramaterialet, dvs. 2 DVD'er) "Lost Highway" "Pianisten SE 2-disc" "Reservoir Dogs" "Rome, Citta Aperta" "Umberto D" "Way Of The Dragon" Alle er i fin stand, dog er LOTR (FOTR) boksen en lille smule slidt i kanterne.
Følgende titler er jeg interesseret i at bytte med:
"Alias" sæson 4 og/eller 5 "4400" sæson 2 "Battlestar Galatica" (2005) sæson 2 "Nibelungen" (Fritz Lang) "Spione" "Destiny" "Don't Be A Menence To South Central While Drinking Your Juice In The Hood" "Public Enemy" (plus andre Cagney film i det hele taget) "The Wolf Brigade" "Ghost In The Shell 1+2" (ikke serien) "Brokeback Mountain"
Læg en besked her i tråden eller min indbakke, hvis du skulle være interesseret. :)
#3 Det er ikke "The Complete Dossier" med både den originale og redux'en, hvis det er den du tænker på. Den jeg skal af med er redux udgaven, faktisk fordi jeg har anskaffet mig netop "The Complete Dossier". :)
"Apocalypse Now- Redux" og "Reservoir Dogs" er røget. "Blade Runner - The Director's Cut" og "Way Of The Dragon" er i vente position. Listen er derfor nu således:
("Blade Runner - The Director's Cut") "Brøderne McMullen" "For A Few Dollars More" "Forfølgeren ("The Searchers") "Lord Of The Rings - Fellowship Of The Ring Extended Ed." "LOTR - Return Of The King Ex. Ed" (NB! Blockbuster udgave kun med filmen og ikke ekstramaterialet, dvs. 2 DVD'er) "Lost Highway" "Pianisten SE 2-disc" "Rome, Citta Aperta" "Umberto D" ("Way Of The Dragon")
#1 dolphinfriendly 18 år siden
Jeg ser helst at titlerne byttes til andre, men salg er også en mulighed. Mht at bytte, er der mulighed for at bytte flere af mine titler for én film eller omvendt - uden det altså skal være urimeligt. Ved køb betaler modtager porto. Jeg bor i København (Amager), så der er også mulighed for afhentning hvis det er nemmere for nogen.
Titlerne jeg vil af med er som følger:
"Apocalypse Now- Redux"
"Blade Runner - The Director's Cut"
"Brøderne McMullen"
"For A Few Dollars More"
"Forfølgeren ("The Searchers")
"Lord Of The Rings - Fellowship Of The Ring Extended Ed."
"LOTR - Return Of The King Ex. Ed" (NB! Blockbuster udgave kun med filmen og ikke ekstramaterialet, dvs. 2 DVD'er)
"Lost Highway"
"Pianisten SE 2-disc"
"Reservoir Dogs"
"Rome, Citta Aperta"
"Umberto D"
"Way Of The Dragon"
Alle er i fin stand, dog er LOTR (FOTR) boksen en lille smule slidt i kanterne.
Følgende titler er jeg interesseret i at bytte med:
"Alias" sæson 4 og/eller 5
"4400" sæson 2
"Battlestar Galatica" (2005) sæson 2
"Nibelungen" (Fritz Lang)
"Spione"
"Destiny"
"Don't Be A Menence To South Central While Drinking Your Juice In The Hood"
"Public Enemy" (plus andre Cagney film i det hele taget)
"The Wolf Brigade"
"Ghost In The Shell 1+2" (ikke serien)
"Brokeback Mountain"
Læg en besked her i tråden eller min indbakke, hvis du skulle være interesseret. :)
Mvh. Dophinfriendly/Nicki
#2 HonoDelLoce 18 år siden
#3 filt 18 år siden
#4 dolphinfriendly 18 år siden
#5 dolphinfriendly 18 år siden
("Blade Runner - The Director's Cut")
"Brøderne McMullen"
"For A Few Dollars More"
"Forfølgeren ("The Searchers")
"Lord Of The Rings - Fellowship Of The Ring Extended Ed."
"LOTR - Return Of The King Ex. Ed" (NB! Blockbuster udgave kun med filmen og ikke ekstramaterialet, dvs. 2 DVD'er)
"Lost Highway"
"Pianisten SE 2-disc"
"Rome, Citta Aperta"
"Umberto D"
("Way Of The Dragon")
Byd løs, jeg er ganske fair mht en god handel.
#6 filmz-speedpete 18 år siden
#7 filmz-kaotmus 18 år siden
"Umberto D" for nogle af filmene i denne tråd: http://filmz.dk/forum/item/23891/#first