Jerry lee lewis and friends ( musik dvd ) R1 The sum of all fears R1 Blood Work R1 Panic Room R1 Red Planet R1 Linie 3 rundrejsen 2001 R2 Under siege 2 ( kapring i høj fart ) R2 Collateral damage R1 Marvin Gaye greatest hits live in 1976 R all The perfect storm R1 Evolution R2 Charlies angels R1 Ticker R1 The 6th day R2 Amin Jensen Stort R2 American pie 2 R1 Meet the parents R1 X-men 1 R1 Austin Powers - Goldmember R1 Exit Wounds R1 Men of honor R1 Jurassic park 3 R1 Mission impossible 2 R1 Hart's war R1 Star Gate Special edition R1 Mirakel R2 Moby - play R1 Hurricane R2 Festen R2 K-PAX special edition Ticker R2 Bean R2 8 Mile R2 The lord of the rings - the fellowship of the ring ( 2 disk ) R1 What women want R2 Ørkenens sønner - en storm i et glas vand R2 Mtv Yoga ( til dem der gerne vil lære yoga ) R1 Spider-man R1 Special edition ( 2 disk ) The Calibrator ( kalibrer dit surround anlæg til det lyder perfekt ) The nutty professor 2 R1 The sweetest thing R1 Anja & Viktor 2 R2 Tomb Raider R1 Birthday girl R1 S1MøNE R2
Det var ikke særlig stor interesse der var for, at købe mine dvd'er , så hvad siger i til, at bytte ?
Altså ligger du inde med en eller flere dvd'er R1 eller R2 , som du af en eller anden grund ikke længere vil eje, så post en liste her og skriv samtidig, hvilke af mine filmz du kunne tænke dig i bytte = 1 dvd for 1 dvd , dog ikke tv pejs for LOTR :-)
Jeg forbeholder mig retten til, at være kræsen !
2 nye filmz er kommet med på min liste over filmz, jeg vil bytte med.
Fandt lige et par mere som jeg gerne vil bytte væk. Det drejer sig om følgende filmz.
Bring it on R1 widescreen Death to smoochy R1 widescreen Nightwatch R2 collectors edition At klappe med een hånd R2 Liv vagterne R2 Dragonfly R1 widescreen
plus de andre :
Jerry lee lewis and friends ( musik dvd ) R1 The sum of all fears R1 Panic Room R1 Red Planet R1 Linie 3 rundrejsen 2001 R2 Under siege 2 ( kapring i høj fart ) R2 Collateral damage R1 Marvin Gaye greatest hits live in 1976 R all The perfect storm R1 Evolution R2 Charlies angels R1 Ticker R1 The 6th day R2 Amin Jensen Stort R2 American pie 2 R1 Meet the parents R1 X-men 1 R1 Austin Powers - Goldmember R1 Exit Wounds R1 Men of honor R1 Jurassic park 3 R1 Mission impossible 2 R1 Hart's war R1 Star Gate Special edition R1 Mirakel R2 Moby - play R1 Hurricane R2 Festen R2 K-PAX special edition Ticker R2 Bean R2 8 Mile R2 The lord of the rings - the fellowship of the ring 2 disk R1 What women want R2 Ørkenens sønner - en storm i et glas vand R2 Mtv Yoga ( til dem der gerne vil lære yoga ) R1 The Calibrator ( kalibrer dit surround anlæg til det lyder perfekt ) The nutty professor 2 R1 The sweetest thing R1 Anja & Viktor 2 R2 Tomb Raider R1 Birthday girl R1 S1MøNE R2 Ballistic R2 Jean d'Arc R2
Jeg vil af med filmene fordi, jeg gerne vil have nogle andre, at kikke på og fordi jeg har de fleste som dubletter.
Stargate er "bare" special edition ikke ultimate , den vil jeg af med, ikke fordi det er en dårlig film, jeg elsker den film , men fordi den er blevet lavet om til widescreen interlaced og det format kan jeg ikke se på mine fjernsyn, har osse haft den med hos et par venner som heller ikke kunne se den særligt godt, billedet flimrer meget kraftigt.
#11 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#12 filmz-cybercow22 22 år siden
#13 filmz-cybercow22 22 år siden
The Patriot
Ni fod under
#14 filmz-Kadann 22 år siden
#15 b e c h 22 år siden
Og i så fald, hvor i landet bor du?
#16 filmz-cybercow22 22 år siden
Der er følgende filmz tilbage :
Jerry lee lewis and friends ( musik dvd ) R1
The sum of all fears R1
Blood Work R1
Panic Room R1
Red Planet R1
Linie 3 rundrejsen 2001 R2
Under siege 2 ( kapring i høj fart ) R2
Collateral damage R1
Marvin Gaye greatest hits live in 1976 R all
The perfect storm R1
Evolution R2
Charlies angels R1
Ticker R1
The 6th day R2
Amin Jensen Stort R2
American pie 2 R1
Meet the parents R1
X-men 1 R1
Austin Powers - Goldmember R1
Exit Wounds R1
Men of honor R1
Jurassic park 3 R1
Mission impossible 2 R1
Hart's war R1
Star Gate Special edition R1
Mirakel R2
Moby - play R1
Hurricane R2
Festen R2
K-PAX special edition
Ticker R2
Bean R2
8 Mile R2
The lord of the rings - the fellowship of the ring ( 2 disk ) R1
What women want R2
Ørkenens sønner - en storm i et glas vand R2
Mtv Yoga ( til dem der gerne vil lære yoga ) R1
Spider-man R1 Special edition ( 2 disk )
The Calibrator ( kalibrer dit surround anlæg til det lyder perfekt )
The nutty professor 2 R1
The sweetest thing R1
Anja & Viktor 2 R2
Tomb Raider R1
Birthday girl R1
S1MøNE R2
#17 filmz-cybercow22 22 år siden
Altså ligger du inde med en eller flere dvd'er R1 eller R2 , som du af en eller anden grund ikke længere vil eje, så post en liste her og skriv samtidig, hvilke af mine filmz du kunne tænke dig i bytte = 1 dvd for 1 dvd , dog ikke tv pejs for LOTR :-)
Jeg forbeholder mig retten til, at være kræsen !
2 nye filmz er kommet med på min liste over filmz, jeg vil bytte med.
Ballistic R2
Jean d'Arc R2
#18 filmz-cybercow22 22 år siden
Bring it on R1 widescreen
Death to smoochy R1 widescreen
Nightwatch R2 collectors edition
At klappe med een hånd R2
Liv vagterne R2
Dragonfly R1 widescreen
plus de andre :
Jerry lee lewis and friends ( musik dvd ) R1
The sum of all fears R1
Panic Room R1
Red Planet R1
Linie 3 rundrejsen 2001 R2
Under siege 2 ( kapring i høj fart ) R2
Collateral damage R1
Marvin Gaye greatest hits live in 1976 R all
The perfect storm R1
Evolution R2
Charlies angels R1
Ticker R1
The 6th day R2
Amin Jensen Stort R2
American pie 2 R1
Meet the parents R1
X-men 1 R1
Austin Powers - Goldmember R1
Exit Wounds R1
Men of honor R1
Jurassic park 3 R1
Mission impossible 2 R1
Hart's war R1
Star Gate Special edition R1
Mirakel R2
Moby - play R1
Hurricane R2
Festen R2
K-PAX special edition
Ticker R2
Bean R2
8 Mile R2
The lord of the rings - the fellowship of the ring 2 disk R1
What women want R2
Ørkenens sønner - en storm i et glas vand R2
Mtv Yoga ( til dem der gerne vil lære yoga ) R1
The Calibrator ( kalibrer dit surround anlæg til det lyder perfekt )
The nutty professor 2 R1
The sweetest thing R1
Anja & Viktor 2 R2
Tomb Raider R1
Birthday girl R1
S1MøNE R2
Ballistic R2
Jean d'Arc R2
Så er der nogen der vil bytte ?
#19 SpielbergFreak 22 år siden
Hvorfor vil du af med dine film?????
Stargate er det ultimate edition i DTS?
kig lige her så du kan se om det er den jeg mener?
http://www.axelmusic.dk/productDetails/01223612570...
#20 filmz-cybercow22 22 år siden
Stargate er "bare" special edition ikke ultimate , den vil jeg af med, ikke fordi det er en dårlig film, jeg elsker den film , men fordi den er blevet lavet om til widescreen interlaced og det format kan jeg ikke se på mine fjernsyn, har osse haft den med hos et par venner som heller ikke kunne se den særligt godt, billedet flimrer meget kraftigt.