Er der virkelig ikke andre end Skittlez der gider at bytte med mig ? Nu bliver jeg da såret. Troede det var et film forum det her. Godt ... jeg hæver indsatsen lidt , jeg vil bytte 3 af mine film væk, for 2 af dine film. Det eneste jeg kræver er, at jeg må se lille liste over dine film først, og så vælge hvilke film jeg gerne vil have af dem, eksempelvis vælger jeg 4 film af dine og så må du vælge 6 film af mine, som vi så sender til hinanden. Lyder det godt ? Her er mine film igen, så du er fri for, at scrolle med musen.
Jerry lee lewis and friends ( musik dvd ) R1 The sum of all fears R1 Red Planet R1 Linie 3 rundrejsen 2001 R2 Under siege 2 ( kapring i høj fart ) R2 Collateral damage R1 Marvin Gaye greatest hits live in 1976 R all The perfect storm R1 Evolution R2 Charlies angels R1 Ticker R1 The 6th day R2 Amin Jensen Stort R2 Meet the parents R1 X-men 1 R1 Austin Powers - Goldmember R1 Exit Wounds R1 Men of honor R1 Jurassic park 3 R1 Mission impossible 2 R1 Hart's war R1 Star Gate Special edition R1 Mirakel R2 Moby - play R1 Hurricane R2 Festen R2 K-PAX special edition Ticker R2 Bean R2 8 Mile R2 What women want R2 Ørkenens sønner - en storm i et glas vand R2 Mtv Yoga ( til dem der gerne vil lære yoga ) R1 The Calibrator ( kalibrer dit surround anlæg til det lyder perfekt ) The nutty professor 2 R1 The sweetest thing R1 Anja & Viktor 2 R2 Tomb Raider R1 Birthday girl R1 S1MøNE R2 Jean d'Arc R2 Bring it on R1 widescreen Death to smoochy R1 widescreen Nightwatch R2 collectors edition At klappe med een hånd R2 Liv vagterne R2 Dragonfly R1 widescreen Tigerland R2
Min K-pax er en region ALL version lavet af en R1 , dvs. at du kan sagtens afspille den i din ikke kodefrie afspiller ( hvis du har sådan en ) "Simone" eller S1møne som det er skrevet på dvd boxen er følgende film med Al Pacino : http://us.imdb.com/title/tt0258153/
Jeg vil gerne bytte med dine 2 film Donnie Brasco R2 Seven years in Tibet R2 Så du kan vælge 3 af mine.
#21 skittlez 22 år siden
Nej, jeg vil gerne bytte Panic Room R1 med min Darkness Falls R1, hvis det har interesse!
#22 filmz-cybercow22 22 år siden
Mail adressen står i toppen.
#23 filmz-cybercow22 21 år siden
Nu bliver jeg da såret. Troede det var et film forum det her.
Godt ... jeg hæver indsatsen lidt , jeg vil bytte 3 af mine film væk, for 2 af dine film. Det eneste jeg kræver er, at jeg må se lille liste over dine film først, og så vælge hvilke film jeg gerne vil have af dem, eksempelvis vælger jeg 4 film af dine og så må du vælge 6 film af mine, som vi så sender til hinanden. Lyder det godt ?
Her er mine film igen, så du er fri for, at scrolle med musen.
Jerry lee lewis and friends ( musik dvd ) R1
The sum of all fears R1
Red Planet R1
Linie 3 rundrejsen 2001 R2
Under siege 2 ( kapring i høj fart ) R2
Collateral damage R1
Marvin Gaye greatest hits live in 1976 R all
The perfect storm R1
Evolution R2
Charlies angels R1
Ticker R1
The 6th day R2
Amin Jensen Stort R2
Meet the parents R1
X-men 1 R1
Austin Powers - Goldmember R1
Exit Wounds R1
Men of honor R1
Jurassic park 3 R1
Mission impossible 2 R1
Hart's war R1
Star Gate Special edition R1
Mirakel R2
Moby - play R1
Hurricane R2
Festen R2
K-PAX special edition
Ticker R2
Bean R2
8 Mile R2
What women want R2
Ørkenens sønner - en storm i et glas vand R2
Mtv Yoga ( til dem der gerne vil lære yoga ) R1
The Calibrator ( kalibrer dit surround anlæg til det lyder perfekt )
The nutty professor 2 R1
The sweetest thing R1
Anja & Viktor 2 R2
Tomb Raider R1
Birthday girl R1
S1MøNE R2
Jean d'Arc R2
Bring it on R1 widescreen
Death to smoochy R1 widescreen
Nightwatch R2 collectors edition
At klappe med een hånd R2
Liv vagterne R2
Dragonfly R1 widescreen
Tigerland R2
#24 Skovstur 21 år siden
K-PAX special edition(er den R1 eller R2)
Festen R2
Jean d'Arc R2
Evolution R2
og vil gerne bytte med:
Donnie Brasco R2
Legend of Bagger vance R2
Seven years in Tibet R2
ingen af dem har været pakket ud, så de er i top notch stand hvis det har interesse?
hvad er S1MøNE R2 for en??
"I always tell the truth. Even when I lie"
#25 filmz-cybercow22 21 år siden
Min K-pax er en region ALL version lavet af en R1 , dvs. at du kan sagtens afspille den i din ikke kodefrie afspiller ( hvis du har sådan en )
"Simone" eller S1møne som det er skrevet på dvd boxen er følgende film med Al Pacino :
http://us.imdb.com/title/tt0258153/
Jeg vil gerne bytte med dine 2 film
Donnie Brasco R2
Seven years in Tibet R2
Så du kan vælge 3 af mine.
#26 Skovstur 21 år siden
K-PAX special edition
S1MøNE R2
Festen R2
men er også interreseret i at købe disse film hvis det har interesse:
Jean d'Arc R2
Evolution R2
8 Mile R2
What women want R2
"I always tell the truth. Even when I lie"
#27 filmz-cybercow22 21 år siden
Det er bare helt i orden.
Send lige en mail til mig [email protected] , så kan vi lige aftale videre.
#28 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg har smidt en besked til dig.. :)
#29 filmz-cybercow22 21 år siden
#30 filmz-Bjur 21 år siden