Ja der var en stor begejstring for dem, og hov jeg kan se jeg også er en af de indvolverede 8-(, jeg skal nok lige vende tilbage, jeg vil bare lige ha lidt flere skejser på konto'en de kommer jo ret snart, så skal jeg nok give besked, så må jeg også se at få anskaffet mig nye dvd hylder til formålet, mit lille tv møbel er stopfodret hehe.
Ps. fandt lige de gamle indlæg frem, så man kan se alt "hypen" hehe
SpielbergFreak, jeg vil meget gerne købe nogen, bare ikke lige nu. Til August-September skal jeg have en ny hylde til dvd'er, og til det tidspunkt, er jeg da interesseret i at udstille de flotteste dvd-udgivelser med dine holdere. Bare ikke lige nu. ;-)
Når man umiddelbart ser på trådenes alder, kan det have at gøre med, at der dengang var et behov, men I ikke kunne levere, og da i kom med varerne, har de potentielle kunder fundet andre løsninger i mellemtiden. Det gælder i høj grad om at have produktet klart, mens kundebehovet er der.
Ellers kan det også være sommeren bare ikke er det tidspunkt, hvor folk de bekymrer sig om at købe dvd-holdere, men det måske boomer igen til efteråret...
Dog ville det klæde folk, der tidligere har skrevet de var interesseret at melde tilbage nu hvor holderne er klar...
Jeg får brug for nogle stykker om et stykke tid, så skal jeg nok sige til. Jeg skal bare lige have lavet nogle hylder, for lige nu har jeg kun denne, og den er ikke så fed til formålet.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Uha, det er min kæreste der står for det... Meeen.. Der er nogle ballon-mollyer, der lige har fået unger, en sværdrager, en stor sugemalle, et par gubbier og nogle snegle, der er kommet til. Det eneste der irriterer mig ved det, er at pumpen larmer helt vildt, og jeg kan ikke abstrahere fra det. Den larmer lige så meget som min projektor, så man føler man sidder på en banegård, når det hele kører..
Så hellere min DVD med pausefisk, den larmer ikke så meget ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 elwood 19 år siden
Ps. fandt lige de gamle indlæg frem, så man kan se alt "hypen" hehe
2004
2005
2006
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 Slettet Bruger [1470586620] 19 år siden
#13 maniac 19 år siden
Ellers kan det også være sommeren bare ikke er det tidspunkt, hvor folk de bekymrer sig om at købe dvd-holdere, men det måske boomer igen til efteråret...
Dog ville det klæde folk, der tidligere har skrevet de var interesseret at melde tilbage nu hvor holderne er klar...
#14 SpielbergFreak 19 år siden
Hey!
#15 davenport 19 år siden
Jeg skal bare lige have lavet nogle hylder, for lige nu har jeg kun denne, og den er ikke så fed til formålet.
#16 myggen 19 år siden
#17 davenport 19 år siden
#18 Kalle Ferm 19 år siden
#19 davenport 19 år siden
Meeen.. Der er nogle ballon-mollyer, der lige har fået unger, en sværdrager, en stor sugemalle, et par gubbier og nogle snegle, der er kommet til.
Det eneste der irriterer mig ved det, er at pumpen larmer helt vildt, og jeg kan ikke abstrahere fra det. Den larmer lige så meget som min projektor, så man føler man sidder på en banegård, når det hele kører..
Så hellere min DVD med pausefisk, den larmer ikke så meget ;)
#20 Kalle Ferm 19 år siden