Gravatar

#11 elwood 19 år siden

Ja der var en stor begejstring for dem, og hov jeg kan se jeg også er en af de indvolverede 8-(, jeg skal nok lige vende tilbage, jeg vil bare lige ha lidt flere skejser på konto'en de kommer jo ret snart, så skal jeg nok give besked, så må jeg også se at få anskaffet mig nye dvd hylder til formålet, mit lille tv møbel er stopfodret hehe.

Ps. fandt lige de gamle indlæg frem, så man kan se alt "hypen" hehe

2004

2005

2006

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 Slettet Bruger [1470586620] 19 år siden

SpielbergFreak, jeg vil meget gerne købe nogen, bare ikke lige nu. Til August-September skal jeg have en ny hylde til dvd'er, og til det tidspunkt, er jeg da interesseret i at udstille de flotteste dvd-udgivelser med dine holdere. Bare ikke lige nu. ;-)
Gravatar

#13 maniac 19 år siden

Når man umiddelbart ser på trådenes alder, kan det have at gøre med, at der dengang var et behov, men I ikke kunne levere, og da i kom med varerne, har de potentielle kunder fundet andre løsninger i mellemtiden. Det gælder i høj grad om at have produktet klart, mens kundebehovet er der.

Ellers kan det også være sommeren bare ikke er det tidspunkt, hvor folk de bekymrer sig om at købe dvd-holdere, men det måske boomer igen til efteråret...

Dog ville det klæde folk, der tidligere har skrevet de var interesseret at melde tilbage nu hvor holderne er klar...
Gravatar

#14 SpielbergFreak 19 år siden

Hey med Jer. Jeg er lige en tur hjemme fra Roskilde Festivalen, jeg vil svare når jeg kommer hjem på søndag/mandag.

Hey!
Gravatar

#15 davenport 19 år siden

Jeg får brug for nogle stykker om et stykke tid, så skal jeg nok sige til.
Jeg skal bare lige have lavet nogle hylder, for lige nu har jeg kun denne, og den er ikke så fed til formålet.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 myggen 19 år siden

Det er dit kamera heller ikke :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#17 davenport 19 år siden

Det er min telefon... Gad ikke fyre op under digicam´et :)
Gravatar

#18 Kalle Ferm 19 år siden

Hvad ser man - et bette akvarie. Hyggeligt. Hvad for nogle fisk har du?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#19 davenport 19 år siden

Uha, det er min kæreste der står for det...
Meeen.. Der er nogle ballon-mollyer, der lige har fået unger, en sværdrager, en stor sugemalle, et par gubbier og nogle snegle, der er kommet til.
Det eneste der irriterer mig ved det, er at pumpen larmer helt vildt, og jeg kan ikke abstrahere fra det. Den larmer lige så meget som min projektor, så man føler man sidder på en banegård, når det hele kører..

Så hellere min DVD med pausefisk, den larmer ikke så meget ;)
Gravatar

#20 Kalle Ferm 19 år siden

Hehe, køb en ny pumpe. Og køb en fisk der spiser snegle... så er det problem løst. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: