Okay, det var da mærkeligt, for et år siden var folk helt vilde, for at få fat i de holdere og det var faktisk grunden til at vi fik lavet flere, for vi kunne jo sælge dem her........
Vi har lavet et lille tilbud så: 10 stk. for 350 kr.
Jeg har jo været ude og rejse og har helt glemt det igen. Sorry. :-( Men jeg vil godt bestille 10 stk. for 350kr. Gætter på fragt kommer oveni - hvor meget regner du med det bliver?
Som sagt i en anden tråd: jeg har ikke plads til at vise hver film frem på den måde. Derudover er 50 kr ret mange penge for en holder - så vil jeg hellere have en film :-)
Jeg skal lige høre! Hvis nu man sætter en boks på som Star Wars eller Alien Q boksen, er der så risiko for at den vælter forover eller er den også meget stabil der også?
Og hvad er fragten cirka, hvis man bestiller 10stk?
#1 SpielbergFreak 18 år siden
Men indtil videre skal man sende mig en mail, på hvor mange man vil bestille.
[email protected]
Prisen er 50,- pr. stk. + fragt, bestiller man 10, for man den elvte med gratis.
Mvh
Allan & Andreas Legarth Nielsen
#2 nielsen84 18 år siden
Men fornemt, sys det er dejlig at i gider arbejde i det (:
Er spændt på at se billeder af de holdere i sælger..
#3 SpielbergFreak 18 år siden
Men indtil videre skal man sende mig en mail, på hvor mange man vil bestille.
[email protected]
Prisen er 50,- pr. stk. + fragt, bestiller man 10, får man den elvte med gratis.
Holderen er stilren og i simpelt design, udført i rustfrit stål. De er designet til at fylde så lidt som muligt, så kun DVD'en kan ses forfra.
BILLEDER:
Billed 1
Billed 2
Billed 3
Billed 4
Mvh
Allan & Andreas Legarth Nielsen
#4 SpielbergFreak 18 år siden
Vi har lavet et lille tilbud så: 10 stk. for 350 kr.
#5 McPeter 18 år siden
På forhånd tak og godt arbejde iøvrigt...
#6 McPeter 18 år siden
Glæder mig meget til at modtage holderne! :-D
På forhånd tak for handlen... :-)
/McPeter
#7 SpielbergFreak 18 år siden
#8 filmz-kaotmus 18 år siden
#9 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg tror mere at SpielbergFreak leder efter kommentarer fra de folk har vist interesse i at købe holderne.
#10 MuManden 18 år siden
Jeg skal lige høre!
Hvis nu man sætter en boks på som Star Wars eller Alien Q boksen, er der så risiko for at den vælter forover eller er den også meget stabil der også?
Og hvad er fragten cirka, hvis man bestiller 10stk?