Gravatar

#1 filmz-cybercow22 21 år siden

Jeg er den heldig ejer af en dvd samling på lige omkring 700 stk ( faktisk lidt over , da jeg har lånt en del ud ). Der er cirka halvt af hver region ( R1 og R2 ). Mange nye, men osse en hel del ældre film.
Dsværre er jeg ved at være lidt træt af dem , så jeg OVERVEJER at sælge hele lortet.( bare rolig nu ... der går et stykke tid endnu ) Jeg ved ,at dem der opkøber dvd'er som deres levebrød, køber dem til 10 - 20 kr. pr. stk når de køber mange. Jeg vil jo selfølgelig gerne have så god en pris som mulig ,så vil i ikke også anbefale mig, at sælge dem enkeltvis ?
Dvs. jeg sender en liste ud til personen, der vil købe og han/hun vælger hvilke film han/hun vil købe. Er det ikke den bedste metode ?
Jeg tror ikke det vil give så god en pris, at fyre dem
allesammen af på samme tid. Plus at det er ikke altid man lige står med +10000 kr, som man lige kan købe dvd'er for.

Har i andre en måske bedre ide ??
Gravatar

#2 filmz-psmadsen 21 år siden

det var godt nok en imponerende samling... men selvfølgelig skal du sælge dem på den måde du vil kunne få flest penge, og det vil da også klart være at sælge dem enkeltvis. Det er muligt du måske ikke vil få dem allesammen solgt lige med det samme, og det vil "kræve" en hel del mere af dig, men jeg tvivler på der er mange folk der ligger inde med over 10k som du selv siger... Men det afhænger vel bare af hvor mange resourser du selv vil bruge på salget, hvor mange penge du kan skrabe sammen...
hehe
Gravatar

#3 inflector 21 år siden

ja hvis du smidder en liste op herinde, tror jeg nok at du kan få solgt en hel del ;)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#4 filmz-Kadann 21 år siden

Enig med #3.. Smid en liste op herinde.

Hvis du får nogle i overskud, så kan du jo smide en gratis annonce på dba.dk og sætte dem til salg på www.brugtefilm.dk..

Jeg har selv haft held med at slippe af med et par DVD-film på www.brugtefilm.dk til 50 kr. stk., og her taler vi om "The Spy Who Shagged Me", som ellers er på tilbud mange steder.

Jeg er desuden også kommet af med et par VHS film på den måde.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#5 filmz-cybercow22 21 år siden

Ja ... jeg tror også selv, at det er den bedste metode.
Listen skal i nok få, om et stykke tid ( så begynd at spare lidt op, hvis i er interesseret i at købe lidt dvd'er til en billig penge )
Gravatar

#6 filmz-nemesis 21 år siden

Vi sidder spændte klar ved tasterne. Som høge over marken. Som katten på lur efter musen.
Gravatar

#7 filmz-cybercow22 21 år siden

ja ja rolig nu :-) jeg sagde der ville gå et stykke tid endnu. Jeg er ikke 100 % sikker endnu på at jeg overhovedet vil sælge.
Gravatar

#8 inflector 21 år siden

vent til efter den første, så har folk flere penge at bruge :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#9 filmz-cybercow22 21 år siden

go ide ... det vil jeg da benytte mig af ;-)
Gravatar

#10 Kalle Ferm 21 år siden

Send listen til mig på email først. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: