Er der nogen der ligger inde med EMPIRE (Filmbladet fra UK)
Issue 220 Issue 221 Issue 228 Issue 239
Som i vil sælge?
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Jeg har købt stort set hver eneste Empire siden 1997, så jeg burde have dem liggende.. Skal tjekke op på det, hvis der ikke er andre der vil af med sine.
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Sorry Fazz, er først lige kommet hjem ved midnatstid og havde glemt det. De ligger meget hulter-til-bulter - kan du huske, hvad der er på omslagene, så har jeg lidt lettere ved at finde dem, hvis de altså ligger i stakkene :-)
Issue 220 = I Am Legend Issue 221 = American Gangster Issue 228 = HULK Issue 239 = Megan Fox
Sorry Fazz, er først lige kommet hjem ved midnatstid og havde glemt det. De ligger meget hulter-til-bulter - kan du huske, hvad der er på omslagene, så har jeg lidt lettere ved at finde dem, hvis de altså ligger i stakkene :-)
#1 fazz 15 år siden
Issue 220
Issue 221
Issue 228
Issue 239
Som i vil sælge?
#2 PredatorX 15 år siden
#3 The Insider 15 år siden
#4 fazz 15 år siden
#5 fazz 15 år siden
#6 The Insider 15 år siden
#7 fazz 15 år siden
Issue 220 = I Am Legend
Issue 221 = American Gangster
Issue 228 = HULK
Issue 239 = Megan Fox
#8 cansi 15 år siden
Jeg har Issue 220 og 221. Skriver du en pm til mig? :D
#9 maniac 15 år siden
Kan være dette hjælper på at finde dem :)
http://www.empireonline.com/images/news/temp/empir...
http://www.empireonline.com/images/news/temp/empir...
#10 The Insider 15 år siden