Gravatar

#1 fazz 15 år siden

Er der nogen der ligger inde med EMPIRE (Filmbladet fra UK)

Issue 220
Issue 221
Issue 228
Issue 239

Som i vil sælge?
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#2 PredatorX 15 år siden

Jeg har købt stort set hver eneste Empire siden 1997, så jeg burde have dem liggende.. Skal tjekke op på det, hvis der ikke er andre der vil af med sine.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#3 The Insider 15 år siden

Jeg skal nok også lige kigge samlingen igennem, når jeg kommer hjem. Jeg har også de fleste liggende fra de sidste 5-6 år.
War. War never changes.
Gravatar

#4 fazz 15 år siden

Ok, lyder lovende ;D
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#5 fazz 15 år siden

I havde ikke nogen af dem?
Gravatar

#6 The Insider 15 år siden

Sorry Fazz, er først lige kommet hjem ved midnatstid og havde glemt det. De ligger meget hulter-til-bulter - kan du huske, hvad der er på omslagene, så har jeg lidt lettere ved at finde dem, hvis de altså ligger i stakkene :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7 fazz 15 år siden

Ja, ;D

Issue 220 = I Am Legend
Issue 221 = American Gangster
Issue 228 = HULK
Issue 239 = Megan Fox

Gravatar

#8 cansi 15 år siden

# 7

Jeg har Issue 220 og 221. Skriver du en pm til mig? :D
Gravatar

#9 maniac 15 år siden

The Insider (6) skrev:
Sorry Fazz, er først lige kommet hjem ved midnatstid og havde glemt det. De ligger meget hulter-til-bulter - kan du huske, hvad der er på omslagene, så har jeg lidt lettere ved at finde dem, hvis de altså ligger i stakkene :-)

Kan være dette hjælper på at finde dem :)

http://www.empireonline.com/images/news/temp/empir...

http://www.empireonline.com/images/news/temp/empir...
Gravatar

#10 The Insider 15 år siden

Jeg har både 228 og 239. 239 vil jeg dog gerne beholde, men jeg kan godt prøve at grave 228 frem :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: