Gravatar

#1 Kyllingebenet 16 år siden

Hey, jeg ville bare høre om hvilke erfaringer folk har gjort sig med amazon.co.uk, da jeg overvejer at bestille GTA4 Special Edition igennem dem.

på forhånd tak :)
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 16 år siden

Det er et fint sted at bestille. Det, man bestiller, kommer hurtigt frem, og der er ingen risiko for told, da de sender fra et land inden for EU.

Man skal dog være opmærksom på, at de opkræver dansk moms, og at deres forsendelsesomkostninger godt kan være lidt pebrede, så du kan først se den endelige pris på din vare, lige inden du godkender ordren.

Det nemmeste er at kyle varen i kurven, gå til check-out og helt frem til det punkt, hvos man endeligt skal godkende - så ved du, hvad du kommer til at betale. Så kan du jo altid lade være med at godkende, hvis varen synes dig for dyr.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Jeg kan også kun anbefale dem. De er ofte lidt (nogle gange meget) dyrere, men til gengæld er deres service fænomenal og de pakker, som nogle af de få, deres forsendelser ordentlig ind. Jeg bruger dem gerne, når jeg skal bestille ting, som jeg vil være sikker på ankommer uskadt.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#4 The Insider 16 år siden

Og de er de ENESTE, som Post Danmarks medarbejdere ikke tør bøffe fra :-) Måske fordi de bliver tracked...
War. War never changes.
Gravatar

#5 elwood 16 år siden

Fin service og det hele, har bestilt flere ting derfra.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 MikkelHJ 16 år siden

Jeg har også tit med fordel benyttet mig af Amazon Marketplace. Det har jeg sparet mange penge på.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#7 Morbid 16 år siden

Bor du tæt på en EB Games så køb det gennem dem. De kører et tilbud; Aflever 3 brugte spil og du får et gavekort på 100kr og GTA IV (Når det udkommer). Mens du er dernede køber du tre af deres gamle spil for 69.95 per styk, og afleverer dem igen, som kampagnen kræver. Fratræk gavekortet og voila, GTA IV til 110kr. Er dog ikke sikker på det gælder Special Edition.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#8 elwood 16 år siden

#7 der er en regel om det skal være forholdvis nye spil, altså ike launch titles f.eks., men de har også hævet årstallet lidt med tiden, så det med tre spil for 70 kr. tvivler jeg nu på du kan få til at virke 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 Kyllingebenet 16 år siden

Okay, det lyder jo til at det er et troværdigt sted at handle, så jeg tror da at jeg vil bestille GTA4 special edition med det samme!

Tak for svarene :)
Gravatar

#10 Wrangque 16 år siden

Det eneste der er farligt ved Amazon.co.uk er at når man har bestilt et par gange fra dem... (har bestilt MEGET og har kun være overordentlig tilfreds)... så ved den LIGE PRÆCIS hvilke DVDer jeg er interesseret i og så sender de ALT for lokkende tilbud til mig på email...

frækkerter...

Skriv ny kommentar: