Det er et fint sted at bestille. Det, man bestiller, kommer hurtigt frem, og der er ingen risiko for told, da de sender fra et land inden for EU.
Man skal dog være opmærksom på, at de opkræver dansk moms, og at deres forsendelsesomkostninger godt kan være lidt pebrede, så du kan først se den endelige pris på din vare, lige inden du godkender ordren.
Det nemmeste er at kyle varen i kurven, gå til check-out og helt frem til det punkt, hvos man endeligt skal godkende - så ved du, hvad du kommer til at betale. Så kan du jo altid lade være med at godkende, hvis varen synes dig for dyr.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg kan også kun anbefale dem. De er ofte lidt (nogle gange meget) dyrere, men til gengæld er deres service fænomenal og de pakker, som nogle af de få, deres forsendelser ordentlig ind. Jeg bruger dem gerne, når jeg skal bestille ting, som jeg vil være sikker på ankommer uskadt.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Bor du tæt på en EB Games så køb det gennem dem. De kører et tilbud; Aflever 3 brugte spil og du får et gavekort på 100kr og GTA IV (Når det udkommer). Mens du er dernede køber du tre af deres gamle spil for 69.95 per styk, og afleverer dem igen, som kampagnen kræver. Fratræk gavekortet og voila, GTA IV til 110kr. Er dog ikke sikker på det gælder Special Edition.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
#7 der er en regel om det skal være forholdvis nye spil, altså ike launch titles f.eks., men de har også hævet årstallet lidt med tiden, så det med tre spil for 70 kr. tvivler jeg nu på du kan få til at virke 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det eneste der er farligt ved Amazon.co.uk er at når man har bestilt et par gange fra dem... (har bestilt MEGET og har kun være overordentlig tilfreds)... så ved den LIGE PRÆCIS hvilke DVDer jeg er interesseret i og så sender de ALT for lokkende tilbud til mig på email...
#1 Kyllingebenet 16 år siden
på forhånd tak :)
#2 filmz-yoshimura 16 år siden
Man skal dog være opmærksom på, at de opkræver dansk moms, og at deres forsendelsesomkostninger godt kan være lidt pebrede, så du kan først se den endelige pris på din vare, lige inden du godkender ordren.
Det nemmeste er at kyle varen i kurven, gå til check-out og helt frem til det punkt, hvos man endeligt skal godkende - så ved du, hvad du kommer til at betale. Så kan du jo altid lade være med at godkende, hvis varen synes dig for dyr.
#3 filmz-Le Samouraï 16 år siden
#4 The Insider 16 år siden
#5 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 MikkelHJ 16 år siden
#7 Morbid 16 år siden
#8 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 Kyllingebenet 16 år siden
Tak for svarene :)
#10 Wrangque 16 år siden
frækkerter...