...og nej det er ikke få som i få dem gratis, men få som i ikke særlig mange.
Jeg har et par titler jeg gerne vil af med. Jeg troede jeg ville kunne finde flere undværlige titler i min samling, men det kunne jeg ikke:
DVD'er: Columbo - The complete first season Fight Club (Den er formentlig er R1. Kan i hvert fald ikke afspille den på min ps3.)
BD'er: Die Hard 4.0. Avatar (BD + DVD)
De er alle i fin stand. Die Hard 4.0 mangler dog øverste venstre hjørne. Ikke noget der ødelægger coverets funktionalitet, men ja.
Kom med nogle bud (jeg har ikke nogen startpris, men det skal selvfølgelig være sådan at det kan betale sig for alle parter.) Jeg tænker 250 for hele skidtet afhentet. Ellers byd på enkelt titler.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#1 Collateral 13 år siden
Jeg har et par titler jeg gerne vil af med. Jeg troede jeg ville kunne finde flere undværlige titler i min samling, men det kunne jeg ikke:
DVD'er:
Columbo - The complete first season
Fight Club (Den er formentlig er R1. Kan i hvert fald ikke afspille den på min ps3.)
BD'er:
Die Hard 4.0.
De er alle i fin stand. Die Hard 4.0 mangler dog øverste venstre hjørne. Ikke noget der ødelægger coverets funktionalitet, men ja.
Kom med nogle bud (jeg har ikke nogen startpris, men det skal selvfølgelig være sådan at det kan betale sig for alle parter.) Jeg tænker 250 for hele skidtet afhentet. Ellers byd på enkelt titler.
#2 Collateral 13 år siden