Det er meget billigt sluppet. Det skyldes en fejl fra sælgerens side, da han glemte at skrive "limited edition" i varebeskrivelsen. Derfor troede folk bare, at det var det normale soundtrack.
Jeg har nævnt det før, men det skal næsten lige nævnes igen at pladeselskabet i den nærmeste fremtid har planer om at udsende de komplette scores (8-9 cd'er i en samlet box) til de tre film.
Jeg købte både TTT og RotK i TP til ca. 200 stk. Det er ikke så forfædelig lang tid siden, så sandsynligheden for at finde dem dér, er forholdsvis stor.
EDIT: I følge deres hjemmeside har de dem stadig: TTT (kr. 199,95) og RotK (kr. 229,95).
#1 filt 20 år siden
#2 cyberzed 20 år siden
#3 filt 20 år siden
#4 JannikAnd 20 år siden
#5 filt 20 år siden
#6 cyberzed 20 år siden
#7 JannikAnd 20 år siden
Det er meget billigt sluppet. Det skyldes en fejl fra sælgerens side, da han glemte at skrive "limited edition" i varebeskrivelsen. Derfor troede folk bare, at det var det normale soundtrack.
#8 filt 20 år siden
#9 Michael Andersen 20 år siden
#10 JannikAnd 20 år siden
Jeg købte både TTT og RotK i TP til ca. 200 stk. Det er ikke så forfædelig lang tid siden, så sandsynligheden for at finde dem dér, er forholdsvis stor.
EDIT: I følge deres hjemmeside har de dem stadig: TTT (kr. 199,95) og RotK (kr. 229,95).