#31 + #32: Super! Jeg håber så ikke at I troede det var en glemt sending fra dvdoo I modtog :-)
#30: Ah, det er altså lidt for lidt. 250,- + 20,- = 270,- og det er meget billigt for portoen, da det nok kommer til at koste mig 30-40,-. Det var i hvert fald min erfaring med de andre handler, hvor jeg endda skulle sende mindre.
Hvad siger du, jackjazz (Rabbit)? :-)
Min film/TV-blog: http://www.under-holdninger.blogspot.com
Nej, det ser ikke skidegodt ud. Som jeg ser det er der kun to muligheder. Enten er vores ven taget på ferie uden at sende tingene (han har ikke skrevet herinde siden d. 6), eller også har han hakket gysserne i lommen og er rejst til Mallorca.
For mit vedkommende drejer det sig om 120,- for disse film:
Tror desværre jeg har smidt pakken ud med afsender-adresse på (jeg havde jo fået hvad jeg havde bestilt), men det kan da være der er andre der ligger inde med den...
#31 McPeter 18 år siden
Har modtaget din pakke i god stand i dag (pakket sikkert i en gammel DVDoo kuvert) ;-)
Alle skiver og covers er i perfekt stand.
Mange tak for handelen. :-)
/McPeter
#32 chandler75 18 år siden
#33 filmz-ulrik_one 18 år siden
Super! Jeg håber så ikke at I troede det var en glemt sending fra dvdoo I modtog :-)
#30:
Ah, det er altså lidt for lidt. 250,- + 20,- = 270,- og det er meget billigt for portoen, da det nok kommer til at koste mig 30-40,-. Det var i hvert fald min erfaring med de andre handler, hvor jeg endda skulle sende mindre.
Hvad siger du, jackjazz (Rabbit)? :-)
#34 filmz-jackjazz 18 år siden
270,- lyder retfærdigt. Send mig en PM med kontonummer, så overfører jeg pengene og sender en PM med adressen.
//JackJazz
P.s.: Og ja, jeg fandt på navnet i forgangne tider, da "Jack the Jazz Rabbit" stadig var et stort spil... :-)
#35 gi-jones 18 år siden
#36 filmz-no015 18 år siden
Jeg har samme problem, men han dukker forhåbenligt op inden længe :D
#37 filmz-jackjazz 18 år siden
Me too, men mon ikke han er på ferie eller sådan noget...
//JackJazz
#38 filmz-jackjazz 18 år siden
//JackJazz
#39 gi-jones 18 år siden
For mit vedkommende drejer det sig om 120,- for disse film:
Casablanca
Romerrigets Fald
Dr. Strangelove
Ocean's 11
Apocalypse Now! (Svensk cover)
Hvad med Jer andre?
#40 McPeter 18 år siden