Gravatar

#41 filmz-jackjazz 18 år siden

Jeg har 270 ude og svømme for følgende:

Dogma
Speed + Speed 2
Døde Poeters Klub (måske!!)
Carrie
UÅBNET: Psycho (Hitchcock)
Scanners Collection (Scanners 1, 2, 3)
Tegnet (The Omen 1, 2, 3)

Det mystiske er, at han skrev en PM til mig den 6/6 om, at han ville smutte ned og poste pakken dagen efter.

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#42 filmz-no015 18 år siden

Jeg er også ved at miste min tålmodighed, men han dukker forhåbenligt op.. meget snart!

For mig drejer det sig om følgende film (samlet 200,- overført)

- Taxi Driver
- Being John Malkowich
- Chinatown
- The Beach
- Rosemary's Baby
- Døde Poeters Klub

[edit: kan det passe man ikke har en udbakke?] :-/
Gravatar

#43 gi-jones 18 år siden

#41: Han skrev også noget lignende til mig.

Hvis nogen finder en adresse eller telefonnummer ville det være en stor hjælp (McPeter :))
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#44 lagoni 18 år siden

Hvis I har overført penge, plejer man så ikke kunne se adressen på den de er overført til? Mener man kan se det på netbank når man klikker på selve posteringen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#45 gi-jones 18 år siden

#44: Det tror jeg faktisk du har ret i. Takker.
Gravatar

#46 filmz-jackjazz 18 år siden

Tja, men hvad hjælper en adresse os? Hvis virkelig manden har snydt os, så må vi jo bare udstille ham til spot og spe de mange følgende måneder - det er vel sådan cirka den eneste mulighed, der er ved sådan en privat handel.

Det, der pisser mig mest af er, at det er anden gang på en måned, at jeg er blevet snydt. Første gang var af internetfirmaet easyshopping.dk, som har stjålet 3.000,- fra mig (længere indlæg følger sandsynligvis som seperat post), og de gør sgu', hvad de kan for at fastholde tyveriet af mine penge, så nu skal jeg til at pudse en advokat på dem (godt man har en fast én af slagsen)). Det er desværre, hvad man kan risikere ved internet-handel, men det er dælme ærgeligt, at man skal opleve den slags fra sine med-filmz'ere...

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#47 dyg 18 år siden

#46 - Hvis det nu skulle være tilfældet, at han har snydt jer, så kan man vel altid kontakte ham personligt, og se om han ikke vil få dårlig samvittighed af det.

Men selvom der er gået to uger, så kan der jo være sket noget uforudsigeligt, hvilket det også kan tyde en smule på, da folk i starten fik deres ting.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#48 gi-jones 18 år siden

#47: Det er også lidt det jeg sætter min lid til. Men vil dog gerne have det opklaret.
Gravatar

#49 McPeter 18 år siden

Altså en adresse ville da give jer mulighed for at kontakte ham på andre måder en ved indlæg her på filmz...

Personligt fik jeg alle mine varer i god behold, så har intet selv at klage over. Tror umiddelbart der må være tale om force majeure af den ene eller anden art. Eller dvs. det håber jeg for det andet er da godt nok noget svineri...

#46 - er nysgerrig mht. de 3000... :-) trist trist trist... :-(
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#50 filmz-jackjazz 18 år siden

Jeg vælger også altid (lidt naivt?) at tro på det bedste i folk, så vi må hellere holde fast i, at han nok bare er på ferie... Så kan man jo bruge ventetiden på at rydde op på filmhylden, så der rent faktisk bliver plads til de nye film!

//JackJazz

Skriv ny kommentar: