Gravatar

#61 gi-jones 18 år siden

I'm just the messenger
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#62 filmz-no015 18 år siden

Okey... det er da underligt - tror bare han er rigtig doven.
Men TAK til dig gi-jones :)
Gravatar

#63 gi-jones 18 år siden

Det var så lidt. Sig lige til hvis I stadig ikke hører fra ham.
Gravatar

#64 filmz-jackjazz 18 år siden

Jeg betragter det som en glædelig nyhed.

Du må jo lige sige til, hvis det viser sig, at han skal have adresserne igen.

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#65 filmz-no015 18 år siden

Så har jeg modtaget de sidste 4 film, posten var vist langsom med pakken denne gang. :)
Gravatar

#66 filmz-jackjazz 18 år siden

Hmm... Jeg har endnu intet hørt/modtaget.

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#67 filmz-jackjazz 18 år siden

Hmm - Stadig intet.

Jeg tror sgu' bare jeg opgiver, og realiserer, at de 270 er tabt til gengæld for en lærdom om, at man ikke skal handle på filmz.

//JackJazz
Gravatar

#68 gi-jones 18 år siden

Nej, det ville da være nederen. Jeg har handlet herinde adskillige gange og aldrig haft problemer eller hørt om noget der havde før nu. Tjek din PM.
Gravatar

#69 filmz-yoshimura 18 år siden

#67 Jeg tror snarere, du skal holde dig fra at handle med den gode Ulrik. Jeg har aldrig haft problemer med køb/salg mellem fellow filmz-brugere.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#70 filmz-jackjazz 18 år siden

#69:
Det er såmænd også gået fint for mig de andre gange, så du har nok ret.

#Alle:
Beklager min sure udmelding, men lige pludselig blev jeg træt af at have ventet langt over en måned.

//JackJazz

Skriv ny kommentar: