Gravatar

#51 filmz-no015 18 år siden

Okey der er vist stadig liv i ulrik_one, jeg har idag modtaget 2 film (ud af 6). Det er Taxi Driver og Being John Malkowich :)
Gravatar

#52 filmz-jackjazz 18 år siden

Det er da gode nyheder - man var jo ved at blive helt nervøs for ham.

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#53 gi-jones 18 år siden

For en god ordens skyld skal det siges, at jeg nu har modtaget mine film, og endda sendt som pakke.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#54 filmz-no015 18 år siden

...Mangler stadig mine 4 sidste film! :(
Gravatar

#55 filmz-jackjazz 18 år siden

Jeg har endnu ikke modtaget hverken film eller PM.

Måske man skulle lave en tråd med titlen "Hold dig fra handel med ulrik_one"... Det er lidt mystisk, at nogle modtager pakker - det tyder jo på, at han ikke er væk, og så kunne han da i det mindste sende en PM om forsinkelsen...

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#56 gi-jones 18 år siden

Jeg har lige kigget efter og i mit uendelige hjemlige rod er det faktisk lykkedes mig at finde emballagen, som han sendte filmene til mig i. Jeg har således fundet hans adresse, og gennem vor ven Krak hans telefonnummer. Jeg har lige prøvet at ringe til ham, men ingen tog tilsyneladende telefonen, men skal nok prøve igen i morgen.
Gravatar

#57 filmz-jackjazz 18 år siden

Godt arbejde, Sherlock... :-)

//JackJazz
Gravatar

#58 gi-jones 18 år siden

Elementært min kære Watson.
Gravatar

#59 gi-jones 18 år siden

Nå, så fik jeg fat i Ulrik. Forklaringen er at der mangler nogle adresser og hans computer er gået i smadder (så selvom I sikkert har sendt dem til ham i PM kan han ikke se dem). Han lover dog at få styr på sagerne i løbet af en lille uges tid, og har bedt mig undskylde for besværet på hans vegne indtil han selv har mulighed for at komme herind.
Gravatar

#60 McPeter 18 år siden

Så svært kan det da heller ikke at finde internet rundt omkring, men det er da rart på jeres vegne at der sker fremskridt... ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: