Jeg har endnu ikke modtaget hverken film eller PM.
Måske man skulle lave en tråd med titlen "Hold dig fra handel med ulrik_one"... Det er lidt mystisk, at nogle modtager pakker - det tyder jo på, at han ikke er væk, og så kunne han da i det mindste sende en PM om forsinkelsen...
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Jeg har lige kigget efter og i mit uendelige hjemlige rod er det faktisk lykkedes mig at finde emballagen, som han sendte filmene til mig i. Jeg har således fundet hans adresse, og gennem vor ven Krak hans telefonnummer. Jeg har lige prøvet at ringe til ham, men ingen tog tilsyneladende telefonen, men skal nok prøve igen i morgen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Nå, så fik jeg fat i Ulrik. Forklaringen er at der mangler nogle adresser og hans computer er gået i smadder (så selvom I sikkert har sendt dem til ham i PM kan han ikke se dem). Han lover dog at få styr på sagerne i løbet af en lille uges tid, og har bedt mig undskylde for besværet på hans vegne indtil han selv har mulighed for at komme herind.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#51 filmz-no015 18 år siden
#52 filmz-jackjazz 18 år siden
//JackJazz
#53 gi-jones 18 år siden
#54 filmz-no015 18 år siden
#55 filmz-jackjazz 18 år siden
Måske man skulle lave en tråd med titlen "Hold dig fra handel med ulrik_one"... Det er lidt mystisk, at nogle modtager pakker - det tyder jo på, at han ikke er væk, og så kunne han da i det mindste sende en PM om forsinkelsen...
//JackJazz
#56 gi-jones 18 år siden
#57 filmz-jackjazz 18 år siden
//JackJazz
#58 gi-jones 18 år siden
#59 gi-jones 18 år siden
#60 McPeter 18 år siden