Jeg har en del stuff jeg gerne vil have solgt, fordi jeg står og har brug for nogle dvd reoler/skabe, da jeg har 30-40 dvd film, som jeg ikke har plads til. Jeg er også åben for byttehandler.
Film: Alien Legacy box (ret sildt box, som ikke er værd at se på, men filmene er i rigtig god stand) Good Will Hunting (jeg har 2 af den efter et købt af en matt damon box)
spil:
PC: Need for speed: underground (pap cover i DVD cover størrelse) The Great Escape Pearl Harbor Mistænkt Mistænkt 2 Theme Hospital Aquarium Hogs of War Airport Inc. Broken Sword Catz 5 Tropico Sports Car GT Transport & trucks tycoon Patrician II (Old school pap box) Talonsoft's Western Front (Old school pap box) Squad Leader (Old school pap box) Ultima IX - Ascension (Old school pap box) Napoleon 1813 (Old school pap box) Luftwaffe Commander (Old school pap box)
xbox: Jade Empire - folie (det er en promotional copy, men spillet er ligesom den i butikkerne) Xbox - LIVE! Arcade (har ikke været åbnet. I papcover)
Nu skal jeg ikke sidde og betvivle forfatteren, når han skriver det er ligesom det i butikkerne, men det er før set at anmelderkopier er skrabet i forhold til de endelige, da de skal før ud. Bare FYI.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#6: jeg tror faktisk jeg har 2'eren der hjemme, jeg kan lige tage et kig. Jeg har ihvertfald købt det på et tidspunkt, men jeg ved ikke om der er en der har lånt det uden at afleverer det igen. Og ja, det er faktisk nogle rigtig gode adventure spil, jeg har dog ikke prøvet 3'eren, men 1 og 2 er rigtig god underholdning - indtil man er stuck :P
Jeg har næsten lige spillet igennem 3'eren. Glimrende spil, uden dog at være ret udfordrende. Vi har brug for en genindførsel af SCUMM-systmet fra de gamle LucasArts-spil :)
#1 thebigzzz 20 år siden
Film:
Alien Legacy box (ret sildt box, som ikke er værd at se på, men filmene er i rigtig god stand)
Good Will Hunting (jeg har 2 af den efter et købt af en matt damon box)
spil:
PC:
Need for speed: underground (pap cover i DVD cover størrelse)
The Great Escape
Pearl Harbor
Mistænkt
Mistænkt 2
Theme Hospital
Aquarium
Hogs of War
Airport Inc.
Broken Sword
Catz 5
Tropico
Sports Car GT
Transport & trucks tycoon
Patrician II (Old school pap box)
Talonsoft's Western Front (Old school pap box)
Squad Leader (Old school pap box)
Ultima IX - Ascension (Old school pap box)
Napoleon 1813 (Old school pap box)
Luftwaffe Commander (Old school pap box)
xbox:
Jade Empire - folie (det er en promotional copy, men spillet er ligesom den i butikkerne)
Xbox - LIVE! Arcade (har ikke været åbnet. I papcover)
#2 Slettet Bruger [2360143480] 20 år siden
#3 dyg 20 år siden
#4 DarkLight 20 år siden
#5 thebigzzz 20 år siden
besides, de 2 xbox ting er solgt.
#6 McPeter 20 år siden
#7 thebigzzz 20 år siden
Og ja, det er faktisk nogle rigtig gode adventure spil, jeg har dog ikke prøvet 3'eren, men 1 og 2 er rigtig god underholdning - indtil man er stuck :P
#8 McPeter 20 år siden
#9 Slettet Bruger [2360143480] 20 år siden
Vi har brug for en genindførsel af SCUMM-systmet fra de gamle LucasArts-spil :)
#10 filmz-msg21 20 år siden