Gravatar

#1 filmz-nicklas_sheikh 18 år siden

jeg har en masse film plakater fra busstandere liggende, sælger dem for 50-100 stk. målene er 118 cm *180 cm
Bla.
Batman Begins
Fantastic Four (Jessica Alba)
Gone in Sixty seconds
Die another day
Allegro

Og mange mange flere
Gravatar

#2 dyg 18 år siden

Ikke for at ødelægge noget, men er det ikke de samme som man kan få gratis, hvis man ringer til AFA JCDecaux? Men det er jo så nok kun mens de er på lager. Har selv skaffet lidt til venner og familie derfra.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 filmz-wicket 18 år siden

Ringe til hvem? Hvad er nummeret? Hjemmeside?
Vh Nick
I feel like I'm Han Solo, and you're Chewie, and she's Ben Kenobi, and we're in that fucked-up bar!
Gravatar

#4 dyg 18 år siden

De står for trafik-reklamer i flere større byer i DK, men som sagt kan du nok kun få de nye plakater, hvis du vil have nogle af de fede gamle, så er de 50-100kr ved nicklas et fint køb. Desuden ryger de fedeste nye meget hurtigt.

Jeg plejer bare at slå deres tlf-nummer op på krak, når jeg skal have fat i noget. AFA JCDecaux
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 filmz-wicket 18 år siden

Ok tak. Dem må jeg da prøve at ringe til. Nicklas, kan du ikke skrive den komplette liste over de plakater du sælger?
I feel like I'm Han Solo, and you're Chewie, and she's Ben Kenobi, and we're in that fucked-up bar!
Gravatar

#6 filmz-nicklas_sheikh 18 år siden

hej wicket, jeg skriver listen iaften ca. kl.18, skal i skole nu:)jeg sender den på din mail
Gravatar

#7 McPeter 18 år siden

#6 - hvis du alligevel skriver den ind, kan du så ikke smide den op her så vi andre også kan kigge med? :-) Ellers må du i hvert fald godt sende den til mig også...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#8 filmz-nicklas_sheikh 18 år siden

argh er først lige kommet hjem nu, som i kan se holdt løftet om at skrive kl. 18 ikke, men kommer her:

Med små revner i:
Star wars 2
Ringenes herre 3

Perfekt stand:
Sin City
Allegro
Batman begins ver. 1
Batman begins ver. 2
Sahara
Daredevil
Return of Zorro(med mikro lille revne forneden)
Van Helsing
Fantastic 4 (kun med mr. fantastic)
Fantastic 4 (med dem alle)
Die Another day
3*Gone in sixty seconds

Gravatar

#9 McPeter 18 år siden

#8 - har du billeder? Eller måske et link til en der ligner på allposters.com eller lignende?

Dem jeg primært er interesseret i er SW2, LOTR3, Sin City og Batman ver.1+2.

Thanx. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#10 filmz-gialloblu 18 år siden

Jeg kunne godt være interesseret i Die another day og Fantastic 4 (Med alle)....gider du sende en pm med pris, porto med videre??

Skriv ny kommentar: