Gravatar

#1 filmz-Jim Hopper 22 år siden

Hey jeg er ny bruge her på sitet og starter lige med et spørgsmål.
Er der nogen af jer er har erfaringer med at købe filmplakater over nettet og fra hvilken butik køber i dem?
Jeg har selv lavet lidt research og syntes at den bedste side er movieposter.com. Denne side har det største udvalg, men er desværre overdrevent dyre i forsendelse (30$ for 2-5). Det kunne jo nemt bliver en dyr affære når man tænker på at der sikkert kommer told på i DK. Så spørgsmålet er: Kender i en side der ligger i et EU land, med et acceptabelt udvalg? Evt en dansk side?
På forhånd tak
Gravatar

#2 commy 22 år siden

jeg har engang købt en monsters inc. plakat hos dvdoo.dk .. de var ret hurtige og rimelig i pris
Gravatar

#3 Sealer 22 år siden

Hey Jim
http://www.moviegoods.com/ her er en side jeg har også en fra danmark den har et rimlige stort udvalgt selv om der er nogen plater fx underworld jeg gerne vil have som de ikke har. Men Måske kunne vi bestille sammen og dele forsending eller sådan noget ? fordi jeg skal også snart have nogen film plakter måske vi kunne finde ud af noget ville være topnice
Gravatar

#4 filmz-Kviksand 22 år siden

Prøv at tjekke www.moviemerchandise.dk ud, de har et rimeligt pænt udvalg...
Gravatar

#5 SpielbergFreak 22 år siden

Hvor finder jeg en Forrest gump plakat????
Gravatar

#6 filmz-pvc 22 år siden

har købt 2001 a space odyssey og en lække clockwork orange plakat hos moviemerchandise.dk og det gik smertefrit.

godt nok en lidt grim side men den virker efter hensigten
Gravatar

#7 Sealer 22 år siden

ja det var også moviemerchandise jeg tænkte på :) men de har bare ikke de nye endnu :( fx vil jeg gerne have de nye matrix for de ser rigtig fede ud men det er vel bare at vente. og de har heller ikke fået underworld endnu :( så jeg bliver nok nød til at vente....skal vel også ha sparret lidt penge op hehe ;D

Skriv ny kommentar: