20: ok - ærgerligt, at der var nogen, der var hurtigere end dig (selv om du var hurtig). Jeg skylder i øvrigt at nævne, at jeg også har dem til salg på facebook til venner og bekendte
#6/#15: Nu kan du jo så alligevel godt få Thelma & Louise, Strangers on a train og Some like it hot. Dvs. det er kun Paris, Texas, City of Lost Children og Amores Perros der er væk. 390 kr i alt inkl. porto.
#17: det tager længere og længere tid at lave en opdateret liste, men den ligner mere og mere den oprindelige liste... Lidt skuffet over at folk hopper fra, fordi 1 film er væk, må jeg indrømme. Sgu lidt meget besvær med at opdatere først den ene vej og så den anden.
Lidt skuffet over at folk hopper fra, fordi 1 film er væk, må jeg indrømme.
For mit vedkommende var det for at have alle "HP"-filmene i samlingen, og så for at få "Blue Velvet" igen - da min egen er væk. Hvis de ikke er tilgængelige, så skal jeg ud og give x antal kroner mere for 2 nye, og så finde 2 film mere i din samling, som jeg måske ikke er reelt interesseret i
Så har jeg måske givet 500 kr for at få 10 film jeg gerne vil have, og 2 jeg måske egentligt ikke havde brug for.
Det er jo også lidt problematisk, at man nogen gange vælger at sælge dem flere steder. Jeg har tit oplevet, at man bruger lang tid på at sidde og skimme en liste igennem, tjekke på nettet om det er en ok release - for derefter at få at vide, at den er solgt i et andet forum. Så skuffelsen kan jo gå begge veje, så den må man leve med, når man vælger at gøre det på den måde.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Boxe Family guy sæson 1 (50 kr) Twin Peaks sæson 1 (100 kr) Spike lee box: Do the right thing, jungle fever, Clockers (75 kr) Once upon a time in America 2-disc (50 kr) Homicide box komplet box, alle sæsoner + 2 film + crossoverafsnit, R1 (700 kr) 24 season 2 (100 kr)
Tegnefilm Engelsk tale, svingende om de har danske eller engelske undertekster. Antz Chicken run
James Bond Spanske, finske og danske udgaver. Svingende om de har engelske eller danske understekster. goldeneye goldfinger license to kill spy who loved me you only live twice the man with the golden gun live and let die moonraker octopussy diamonds are forever for your eyes only on her majestys secret service thunderball
David Lynch Lost highway Mulholland Drive (Lynch) Elefantmanden (Lynch)
Asiatiske film Joint security area Distance R point Fulltime killer 2009 lost memories …Ing Nobody knows Happiness of the katakuris
Blandet Fargo Stuck on you+dodgeball dobbeltpakke Nærkontakt af tredje grad Heat Silence of the lambs Terminator The pianist 2-disc Betty blue Almost famous Æblemostreglementet He got game I spy Leaving las vegas Agent catwalk Agent catwalk 2 Regarding henry Små ulykker Wicker park 13 going on 30 25th hour About a boy Ali R1 Beach R1 Beautiful girls Boiler room R1 Bowfinger Cast away 50 first dates Four weddings and a funeral Great escape R1 Full monty Go Ærlige svindlere/The grifters Harry potter 2 Heist Identity Lake house Legally blonde Man on the moon Men in black 1 Men in black 2 Moonstruck Quiz show Road to perdition Richard III Terminator 2 Elskeren/The lover The hours The tenant Unbreakable A room with a view Et dristigt kys - Ae fond kiss (Ken Loach) Alexander Amelie Art school confidential Austin powers International man of mystery Austin powers the spy who shagged me Babe Body heat Cinderella man Collateral The Company C.R.A.Z.Y. Die hard Down with love Bliv hvor du er - Don’t move Dracula (superbit) Elling Finding neverland forrest gump ghost happy Gilmore im not scared insomnia The kid stays in the picture king kong (2007) liar liar Mean girls One hour photo Sea of love Saving private ryan Seabiscuit Spartacus Dybet - The abyss The good girl Wedding crashers What women want Career girls Citizen kane Fear and loathing in las vegas Keeping mum Pirates of the Caribbean 1 Scarface You can count on me R1 Matrix The usual suspects R1 The insider R1 Marilyn Hotchkiss Ballrooom Dancing and Charm School Bridget Jones: på randen af fornuft Holy smoke Return to me Henry v M (fritz lang) Dead man walking Titans (remember the titans) Rules of engagement He got game Titanic The luzhin defence Time bandits Johnny mnemonic Forelsket/forvirret (les poupees russes) Far from heaven Den tredje mand Se på mig (comme une image) Below Ulvenes nat Frida Ettore Scolia’s den nye verden Natural born killers The whole nine yards In the bedroom Shall we dance Reconstruction Life as a house Mirakel The eye Virgin suicides To die for Don juan de marco The big one (Michael Moore) Lost in La Mancha Dagon Confessions of a teenage dramaqueen Open your eyes Gattaca + the thirteenth floor dobbeltpakke Oceans twelve Secrets and lies (Mike Leigh) The punisher Heathers Quiz show Singles Næsten helt perfekt – spanglish Mickey blue eyes The ice storm Shallow hal Anything else (woody allen) En lang forlovelse Me and you and everyone we know Jerry Maguire Batman Roman holiday / Prinsessen holder fridag Steel Magnolias Mystic River L’appartement Romeo + Juliet Lawrence of Arabia (superbit) Harry potter 1 Harry potter 4 Rushmore R1 American splendor North by northwest (Hitchcock) R1 Chinatown Ran (Kurosawa)
#21 filmz-quaN 16 år siden
#22 filmz-kaotmus 16 år siden
#23 filmz-kaotmus 16 år siden
#24 filmz-vassago 16 år siden
#25 filmz-kaotmus 16 år siden
#26 filmz-kaotmus 16 år siden
#27 filmz-kaotmus 16 år siden
#28 filmz-vassago 16 år siden
For mit vedkommende var det for at have alle "HP"-filmene i samlingen, og så for at få "Blue Velvet" igen - da min egen er væk. Hvis de ikke er tilgængelige, så skal jeg ud og give x antal kroner mere for 2 nye, og så finde 2 film mere i din samling, som jeg måske ikke er reelt interesseret i
Så har jeg måske givet 500 kr for at få 10 film jeg gerne vil have, og 2 jeg måske egentligt ikke havde brug for.
Det er jo også lidt problematisk, at man nogen gange vælger at sælge dem flere steder. Jeg har tit oplevet, at man bruger lang tid på at sidde og skimme en liste igennem, tjekke på nettet om det er en ok release - for derefter at få at vide, at den er solgt i et andet forum. Så skuffelsen kan jo gå begge veje, så den må man leve med, når man vælger at gøre det på den måde.
#29 filmz-kaotmus 16 år siden
#30 filmz-kaotmus 16 år siden
Boxe
Family guy sæson 1 (50 kr)
Twin Peaks sæson 1 (100 kr)
Spike lee box: Do the right thing, jungle fever, Clockers (75 kr)
Once upon a time in America 2-disc (50 kr)
Homicide box komplet box, alle sæsoner + 2 film + crossoverafsnit, R1 (700 kr)
24 season 2 (100 kr)
Tegnefilm
Engelsk tale, svingende om de har danske eller engelske undertekster.
Antz
Chicken run
James Bond
Spanske, finske og danske udgaver. Svingende om de har engelske eller danske understekster.
goldeneye
goldfinger
license to kill
spy who loved me
you only live twice
the man with the golden gun
live and let die
moonraker
octopussy
diamonds are forever
for your eyes only
on her majestys secret service
thunderball
David Lynch
Lost highway
Mulholland Drive (Lynch)
Elefantmanden (Lynch)
Asiatiske film
Joint security area
Distance
R point
Fulltime killer
2009 lost memories
…Ing
Nobody knows
Happiness of the katakuris
Blandet
Fargo
Stuck on you+dodgeball dobbeltpakke
Nærkontakt af tredje grad
Heat
Silence of the lambs
Terminator
The pianist 2-disc
Betty blue
Almost famous
Æblemostreglementet
He got game
I spy
Leaving las vegas
Agent catwalk
Agent catwalk 2
Regarding henry
Små ulykker
Wicker park
13 going on 30
25th hour
About a boy
Ali R1
Beach R1
Beautiful girls
Boiler room R1
Bowfinger
Cast away
50 first dates
Four weddings and a funeral
Great escape R1
Full monty
Go
Ærlige svindlere/The grifters
Harry potter 2
Heist
Identity
Lake house
Legally blonde
Man on the moon
Men in black 1
Men in black 2
Moonstruck
Quiz show
Road to perdition
Richard III
Terminator 2
Elskeren/The lover
The hours
The tenant
Unbreakable
A room with a view
Et dristigt kys - Ae fond kiss (Ken Loach)
Alexander
Amelie
Art school confidential
Austin powers International man of mystery
Austin powers the spy who shagged me
Babe
Body heat
Cinderella man
Collateral
The Company
C.R.A.Z.Y.
Die hard
Down with love
Bliv hvor du er - Don’t move
Dracula (superbit)
Elling
Finding neverland
forrest gump
ghost
happy Gilmore
im not scared
insomnia
The kid stays in the picture
king kong (2007)
liar liar
Mean girls
One hour photo
Sea of love
Saving private ryan
Seabiscuit
Spartacus
Dybet - The abyss
The good girl
Wedding crashers
What women want
Career girls
Citizen kane
Fear and loathing in las vegas
Keeping mum
Pirates of the Caribbean 1
Scarface
You can count on me R1
Matrix
The usual suspects R1
The insider R1
Marilyn Hotchkiss Ballrooom Dancing and Charm School
Bridget Jones: på randen af fornuft
Holy smoke
Return to me
Henry v
M (fritz lang)
Dead man walking
Titans (remember the titans)
Rules of engagement
He got game
Titanic
The luzhin defence
Time bandits
Johnny mnemonic
Forelsket/forvirret (les poupees russes)
Far from heaven
Den tredje mand
Se på mig (comme une image)
Below
Ulvenes nat
Frida
Ettore Scolia’s den nye verden
Natural born killers
The whole nine yards
In the bedroom
Shall we dance
Reconstruction