Gravatar

#31 mvejen 16 år siden

Twin Peaks sæson 1 (100 kr.)
Sunset Boulevard (10 kr)
Double Indemnity (10 kr.)
Rear Window (10 kr.)
The Ice Storm
M (fritz lang)
Heat
Lost Highway

200 kr. ?

Ps. Skriv lige hvis der er nogle af filmene der ikke har engelske eller danske undertekster, dvs. bare en af sprogene er fint.
Gravatar

#32 filmz-kaotmus 16 år siden

#31: Vi skal sgu op i 230 kr i alt. inkl. porto. Jeg tjekker lige undertekster, når jeg kommer hjem...
Gravatar

#33 mvejen 16 år siden

#32 Det er en aftale :)
Gravatar

#34 zutton 16 år siden

Den er bare fjong, den stak snupper jeg så!
Gravatar

#35 filmz-kaotmus 16 år siden

Zutton: hvis du lige sender mig en adresse, sender jeg filmene imorgen (medmindre der går baby i den...)
Gravatar

#36 filmz-kaotmus 16 år siden

#33: ingen engelske undertekster på double indemnity, og så står der intet om det bag på Lost highway (det er en R4), men iflg. bagside tekster skulle der være engelske på resten. Men... (og det er ret pinligt) jeg kan simpelthen ikke finde Heat... 360 for resten? (dvs. 350 for resten minus Double Indemnity, og 330 uden Lost Highway også)
Gravatar

#37 mvejen 16 år siden

#36 øhmmm du skrev 230 i #32, i kraft af at der er mindre film, vil jeg helst ikke betale mere end 230..... :)
Gravatar

#38 filmz-kaotmus 16 år siden

#37: nej, klart. Jeg tror jeg fik blandet noget sammen. Undskyld. Men uden både Heat, Double Indemnity og Lost Highway bliver det ret få film, og så tegner portoen sig for en stor del... 200 med porto
Gravatar

#39 mvejen 16 år siden

Kan du ikke smide Rushmore og Den tredje mand på i stedet og så holder vi prisen på 230 kr. ?
Gravatar

#40 mvejen 16 år siden

Ah jeg trækker mig, jeg er kommet til at bruge mine penge andensteds - beklager

Skriv ny kommentar: