Gravatar

#1 myggen 20 år siden

Jeg er af visse stædige typer blevet overbevist om, at Alias er et kig værdig, men jeg har heldigvis holdt stand, og undladt at bestille den.

Dog ville jeg være villig til at købe en brugt udgave, så hvis nogen har en Alias S1 de gerne vil af med, så er jeg med stor sandsynlighed en villig køber.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#2 filmz-Bruce 20 år siden

Ellers er der muligheden at købe her. Har efterhånden selv købt via Amazon marketplace nogle gange og uden problemer, faktisk kommer sendingerne ofte hurtigere frem.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 myggen 20 år siden

Er det private, der sætter tingene til salg gennem Amazon?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#4 JannikAnd 20 år siden

Oftest private, men somme tider også butikskæder. Du kan se sælger an.
Gravatar

#5 myggen 20 år siden

Lyder næsten som om det er et forsøg værd.

Tak for tippet!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#6 chandler75 20 år siden

Har også altid haft gode erfaringer med Amazons marketplace. Portoen er dog som regel ret pebret, men der er jo dyrt at sende udenlands.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 JannikAnd 20 år siden

Ikke hvis det er fra den engelske Amazon.
Gravatar

#8 myggen 20 år siden

Hvorfor ikke? Er det ikke dyrt at sende fra UK?

Har i øvrigt kigget lidt nærmere på det, og det ser ud til, at man er relativt godt dækket ind, hvis det går galt. Derudover kan man jo - som jannikand skriver - se sælger an, så det her skal da klart prøves næste gang, jeg skal købe en ældre dvd.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#9 chandler75 20 år siden

De gange jeg har bestilt bøger/blade hos engelske Amazon har portoen som regel være det samme som prisen på varen - men det kan selvfølgelig være at det er billigere at sende dvd'er.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#10 JannikAnd 20 år siden

Netop. Bøger, tegneserier etc. er så dyrt at sende, at man lige så godt kan købe det herhjemme. Men portoen på dvd er som regel billigere end f.eks. DVDOO.

Skriv ny kommentar: