Jeg ville høre om nogen skulle lige inde med følgende film:
2001: A Space Travesty Creature from the Haunted Sea Ghettoblaster Galaxy Quest Illegal Aliens Kung Pow! Enter the Fist Night of the Comet Repossessed Spaceballs Top Secret! Totally Awesome Zapped!
Udover det er jeg interesseret i næsten alt Creature movies. The Host er en af de film jeg leder efter f.eks, men også andre film i samme genre. Gerne sea creature film, eller film hvor temaet er overdimensionele dyr, hehe
Jeg ved ikke hvor mange af de nævnte film der egentlig er ude på DVD, men hvis nogen ligger inde med bare et par stykker, eller nogen Creature film, de gerne vil sælge, så er jeg køber!
Det skal lige siges at jeg ikke har kreditkort selv, så derfor hvis man linker til sider, hvor evt. film kan købes, så skal man helst kunne betale med andre midler. Med andre ord, det er bedst med sider der er danske, da jeg så kan bruge netbetaling eller efterkrav.
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
Jeg har selv købt Top Secret! ved TP, og mener også at jeg har set Galaxy Quest derinde. Så hvis du ikke finder dem andre steder, så er det da en mulighed.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
NP. Tjekkede lige min dvdprofiler, og ganske rigtigt købte jeg Top Secret! ved TP, men min Galaxy Quest er dog købt ved Stereo Studio, men når SS har det, så har TP det oftest også.
God jagt :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Prøvede TP og Galaxy Quest er åbenbart udgået :) Top Secret var bestilt hjem, men ville nok først komme næste uge, så den kan jeg da få fat på dernede :D
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
Galaxy Quest er til at få (billigt) i både R1 og R2 hos Axel Music/Club Raccoon. Sidstnævnte udgave er sågår med "Thermian-language audio track".
Prøv evt. at lede efter nogle af de andre titler på siden. Der er et godt udvalg og oftest fordelagtige priser - ikke mindst når det gælder film, der har nogle år på bagen. Og så kan du betale via bankoverførsel, så manglen på kreditkort behøver aldrig at blive et problem. Jeg brugte selv metoden, inden jeg påbegyndte mit omfattende DanKort-misbrug på nettet... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#1 filmz-female cenobite 18 år siden
2001: A Space Travesty
Creature from the Haunted Sea
Ghettoblaster
Galaxy Quest
Illegal Aliens
Kung Pow! Enter the Fist
Night of the Comet
Repossessed
Spaceballs
Top Secret!
Totally Awesome
Zapped!
Udover det er jeg interesseret i næsten alt Creature movies. The Host er en af de film jeg leder efter f.eks, men også andre film i samme genre. Gerne sea creature film, eller film hvor temaet er overdimensionele dyr, hehe
Jeg ved ikke hvor mange af de nævnte film der egentlig er ude på DVD, men hvis nogen ligger inde med bare et par stykker, eller nogen Creature film, de gerne vil sælge, så er jeg køber!
Det skal lige siges at jeg ikke har kreditkort selv, så derfor hvis man linker til sider, hvor evt. film kan købes, så skal man helst kunne betale med andre midler. Med andre ord, det er bedst med sider der er danske, da jeg så kan bruge netbetaling eller efterkrav.
No tears, please. It's a waste of good suffering
#2 dyg 18 år siden
#3 filmz-female cenobite 18 år siden
#4 dyg 18 år siden
God jagt :]
#5 filmz-female cenobite 18 år siden
Top Secret var bestilt hjem, men ville nok først komme næste uge, så den kan jeg da få fat på dernede :D
#6 evermind 18 år siden
Prøv evt. at lede efter nogle af de andre titler på siden. Der er et godt udvalg og oftest fordelagtige priser - ikke mindst når det gælder film, der har nogle år på bagen. Og så kan du betale via bankoverførsel, så manglen på kreditkort behøver aldrig at blive et problem. Jeg brugte selv metoden, inden jeg påbegyndte mit omfattende DanKort-misbrug på nettet... :)