hej...jeg søger denne udgivelse af filmen, på Laserdisc. Det skal helst være Japanese LaserDisc, hvis den er til at skaffe. Nogen der ved hvor der sælges et godt udvalg, af japanese laserdiscs, eller steder den kan skaffes??(foruden ebay) Skriv hvis i ved noget...vil gerne ofre en 2-300max, hvis den kan skaffes.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Bump...virkelig ingen filmz'er, der kan støve den frem til mig? Vil gerne ha' den, da den eftersigende, skulle være udgivet i den rigtige format, modsat dvd'en, som er 4:3(føj en brøler Artisan) og i dårlig kvalitet.
Damn... vidste ikke at den er udgivet i en "rigtig" udgave. Det er rigtigt at DVD udgaven er en værre stinker.. Fatter det ikke. VIL have den film, da jeg elsker 1´eren. Men har endnu ikke købt 2´eren af netop den grund at den vist ligner lort på DVD.
Men det er der....hvis du vil ha' den i bedst kvalitet, når den ikke kan skaffes i LD-udgave...vil jeg anbefale et kig på ebay, hvor du kan finde pal-versionen på vhs... Kunne forestille mig, at den var en del bedre kvalitet end vhs'en som dvd'en, bare er en overførsel af(det med hvidt regine's fangs cover, skal du holde dig fra). Godt nok er det stadigt 4:3, men skulle være bedre i farverne. Den er ret billig på ebay, så det kunne være værd at prøve.
#1 filmz-sparrowed 18 år siden
Det skal helst være Japanese LaserDisc, hvis den er til at skaffe. Nogen der ved hvor der sælges et godt udvalg, af japanese laserdiscs, eller steder den kan skaffes??(foruden ebay) Skriv hvis i ved noget...vil gerne ofre en 2-300max, hvis den kan skaffes.
#2 filmz-sparrowed 18 år siden
Vil gerne ha' den, da den eftersigende, skulle være udgivet i den rigtige format, modsat dvd'en, som er 4:3(føj en brøler Artisan) og i dårlig kvalitet.
#3 Mr.E 17 år siden
#4 filmz-sparrowed 17 år siden
Kunne forestille mig, at den var en del bedre kvalitet end vhs'en som dvd'en, bare er en overførsel af(det med hvidt regine's fangs cover, skal du holde dig fra). Godt nok er det stadigt 4:3, men skulle være bedre i farverne.
Den er ret billig på ebay, så det kunne være værd at prøve.