Hej alle Jeg leder med lys og lygte efter disse titler, KUN danske VHS-udgivelser har interesse! Så hvis der nogen der ligger inde med en eller flere af de nævnte og gerne vil sælge, så sig endelig til!!!! God pris gives!!!
Ananka-Mysteriet (Metronome Video ApS) Barske Drenge & Glitrende Juveler (Polygram Home Video) Baskervilles Hund (Warner/Metronome Video ApS) Besat af Dæmoner (Nordisk/Thorn EMI Video) Blodbrødrene (Techno Film eller AB-Collection) Blodig Voldtægt (Irish Lydbånd A/S) Blodkabinettet (Warner/Metronome Video A/S) Blodsugeren Dracula (Metronome Video ApS) Byens Hurtigste Strømer (AB-Collection) Caligula og Messalina (Irish Lydbånd A/S) Car Crash (AB-Collection) Chokbehandling (Polygram Home Video) Dawn of the Mummy (VCL Video Services) De Kalder Mig Mark (AB-Collection) Death Before the Smile (Meteor Video) Delirium (Plaza Video) Den Afhuggede Hånd (Metronome Video ApS) Den Vilde Jagt (Polygram Home Video) Død Over Varulven (Metronome Video ApS) Dødens Håndlangere (Polygram Home Video) Don Corleone (Irish Lydbånd A/S) Dr. Skræk og de Forstenede Kvinder (WM-Video ApS) Dracula (Esselte Video A/S) Dracula får Blod på Tanden (Warner/Metronome Video A/S) Frankenstein Lægger Hjernen i Blod (Metronome Video ApS) Frygtens Uhyre (Nordisk/Thorn EMI Video) Gangsterkongen (Irish Lydbånd A/S) Grevinde Dracula (Metronome Video ApS) In the Folds of the Flesh (DVS) Jagten på den Forsvundne By Atlantis (AB-Collection) Jagt-Offer (AB-Collection) Keoma (Dansk Video Film/HemVideo eller MDC Video) Luder på Førerens Befaling (AB-Collection) Manden i den Røde Kiste (WM-Video ApS) Manhattan Baby (Polygram Home Video/HemFilm Video) Morderen Iblandt Os (Kino Video ApS) Mumiens Forbandelse (AB-Collection) Når Blodet Koger (A-S Panorama Video Distribution) Nattens Børn (Metronome Video Aps) Operation Rottereden (AB-Collection) Røster fra Graven (Røster fra Graven) Satans Datter (Irish Lydbånd A/S) Schizo (Warner/Metronome Video) Skrækkens Hus (Metronome Video ApS) Slagtehuset ved Kirkegården (A-S Polygram Video Distribution) SS Kvinderne (AB-Collection) Terror (Er ude både på Mac Video og Cinehollywood) The Fighting Fist of Shanghai Joe (Techno Film) The Boss (Cinehollywood) The Desert Tigers (Meteor Video) Udsøgte Lig (WM-Video ApS) Vampyren Jager Hotpants (Metronome Video ApS) Vampyrens Begær (Nordisk/Thorn EMI)
Nu ved jeg ikke hvor du bor i landet, men flere 2nd hand butikker i København og omegn har titler meget langt tilbage, men af og til kan du også være heldig at finde dem på fx loppemarkeder og lign. for for et par år siden rydde diverse (bl.a. Irish og AB) selskaber op og bl.a. andet TP Musik havde store bunker af disse film bl.a. som ex-rental kopier.
Jeg har flere LB/WS udgaver af film som ikke kan købes i dag og hvor det den gang i VHS' barndom var "et minus" at en film blev udsendt i dette format, alt skulle være P & S. Hvis du er rigtig samler skal du prøve at støve en gammel Betamax maskine op (koster ikke al verden) for i det format har jeg set og anskaffet mange sjove og undelige titler op på markeder rundt omkring.
Jeg kan spørge lidt om kring de steder jeg handler og finder jeg nogen af den så skriver jeg til dig.
Det vil være kanon ifald du gider at forhøre dig rundt omkring :-) ... Hvis du leder efter noget specielt skal du bare sige til (har et rimelig stort bagland og bagkatalog). Ork, du ka' tro jeg har rendt fra Herodes til Pilatus hvad angår markeder, gamle videoforretninger, byttebikse og sælgere fra de gamle videoselskaber. Der var en overgang hvor VideoNetto havde en masse (da de åbnede ude på Trianglen), men det virker som om lagrene er ved at være tømt ud... VideoNetto har "same ol' same ol'" og de andre 2nd. hands virker som om at det kun er dvd der du'r... Desværre! :-( Joenke
Det kan jeg godt følge dig. Jeg sad faktisk og tænkte på om du havde været derude dengang og som du skriver så virker det som om der er ved at være tømt ud i lagrene rundt omkring.
Problemet med Video Netto er jo ikke kun at de har dvd'er og masser af de samme titler, de aner som regel ikke så meget, hvis man blot snakker om film der er et par år (læs: årtier) gamle :)
Der er faktisk et par titler eller 2 (fx. "Mission Mafia Korset" aka "The Sicilian Cross" med Stacy Keach) som jeg går og leder efter, så siden det lyder som om du bor tæt ved København, kunne vi jo mødes til en moviehunt-dag, hvad sige du til det ???
That would be nice! Jeg har været ved at lave en side med hvad jeg har... Du kan jo kikke på den hvis du har lyst (og kan finde rundt... det er kuns et forløbigt udkast). Den indeholder kun mit 'eurotrash', da det har min primære interesse! http://diabolik.frac.dk/ Jeg vil lige høre baglandet om der sku' være en der ligger inde med en xtra 'Mission Mafiakorset: Snydt for 20 Millioner' (den er forresten også ude som 'The Executors' fra S.G.V. (Scan Gold Video), men så vidt jeg husker p/s :-( ) Vi kan evt. tales ved på [email protected]
#1 filmz-joenke 21 år siden
Jeg leder med lys og lygte efter disse titler, KUN danske VHS-udgivelser har interesse! Så hvis der nogen der ligger inde med en eller flere af de nævnte og gerne vil sælge, så sig endelig til!!!! God pris gives!!!
Ananka-Mysteriet (Metronome Video ApS)
Barske Drenge & Glitrende Juveler (Polygram Home Video)
Baskervilles Hund (Warner/Metronome Video ApS)
Besat af Dæmoner (Nordisk/Thorn EMI Video)
Blodbrødrene (Techno Film eller AB-Collection)
Blodig Voldtægt (Irish Lydbånd A/S)
Blodkabinettet (Warner/Metronome Video A/S)
Blodsugeren Dracula (Metronome Video ApS)
Byens Hurtigste Strømer (AB-Collection)
Caligula og Messalina (Irish Lydbånd A/S)
Car Crash (AB-Collection)
Chokbehandling (Polygram Home Video)
Dawn of the Mummy (VCL Video Services)
De Kalder Mig Mark (AB-Collection)
Death Before the Smile (Meteor Video)
Delirium (Plaza Video)
Den Afhuggede Hånd (Metronome Video ApS)
Den Vilde Jagt (Polygram Home Video)
Død Over Varulven (Metronome Video ApS)
Dødens Håndlangere (Polygram Home Video)
Don Corleone (Irish Lydbånd A/S)
Dr. Skræk og de Forstenede Kvinder (WM-Video ApS)
Dracula (Esselte Video A/S)
Dracula får Blod på Tanden (Warner/Metronome Video A/S)
Frankenstein Lægger Hjernen i Blod (Metronome Video ApS)
Frygtens Uhyre (Nordisk/Thorn EMI Video)
Gangsterkongen (Irish Lydbånd A/S)
Grevinde Dracula (Metronome Video ApS)
In the Folds of the Flesh (DVS)
Jagten på den Forsvundne By Atlantis (AB-Collection)
Jagt-Offer (AB-Collection)
Keoma (Dansk Video Film/HemVideo eller MDC Video)
Luder på Førerens Befaling (AB-Collection)
Manden i den Røde Kiste (WM-Video ApS)
Manhattan Baby (Polygram Home Video/HemFilm Video)
Morderen Iblandt Os (Kino Video ApS)
Mumiens Forbandelse (AB-Collection)
Når Blodet Koger (A-S Panorama Video Distribution)
Nattens Børn (Metronome Video Aps)
Operation Rottereden (AB-Collection)
Røster fra Graven (Røster fra Graven)
Satans Datter (Irish Lydbånd A/S)
Schizo (Warner/Metronome Video)
Skrækkens Hus (Metronome Video ApS)
Slagtehuset ved Kirkegården (A-S Polygram Video Distribution)
SS Kvinderne (AB-Collection)
Terror (Er ude både på Mac Video og Cinehollywood)
The Fighting Fist of Shanghai Joe (Techno Film)
The Boss (Cinehollywood)
The Desert Tigers (Meteor Video)
Udsøgte Lig (WM-Video ApS)
Vampyren Jager Hotpants (Metronome Video ApS)
Vampyrens Begær (Nordisk/Thorn EMI)
Joenke
#2 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Jeg har flere LB/WS udgaver af film som ikke kan købes i dag og hvor det den gang i VHS' barndom var "et minus" at en film blev udsendt i dette format, alt skulle være P & S. Hvis du er rigtig samler skal du prøve at støve en gammel Betamax maskine op (koster ikke al verden) for i det format har jeg set og anskaffet mange sjove og undelige titler op på markeder rundt omkring.
Jeg kan spørge lidt om kring de steder jeg handler og finder jeg nogen af den så skriver jeg til dig.
God jagt !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#3 filmz-joenke 21 år siden
Ork, du ka' tro jeg har rendt fra Herodes til Pilatus hvad angår markeder, gamle videoforretninger, byttebikse og sælgere fra de gamle videoselskaber.
Der var en overgang hvor VideoNetto havde en masse (da de åbnede ude på Trianglen), men det virker som om lagrene er ved at være tømt ud... VideoNetto har "same ol' same ol'" og de andre 2nd. hands virker som om at det kun er dvd der du'r... Desværre! :-(
Joenke
#4 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Problemet med Video Netto er jo ikke kun at de har dvd'er og masser af de samme titler, de aner som regel ikke så meget, hvis man blot snakker om film der er et par år (læs: årtier) gamle :)
Der er faktisk et par titler eller 2 (fx. "Mission Mafia Korset" aka "The Sicilian Cross" med Stacy Keach) som jeg går og leder efter, så siden det lyder som om du bor tæt ved København, kunne vi jo mødes til en moviehunt-dag, hvad sige du til det ???
#5 filmz-joenke 21 år siden
http://diabolik.frac.dk/
Jeg vil lige høre baglandet om der sku' være en der ligger inde med en xtra 'Mission Mafiakorset: Snydt for 20 Millioner' (den er forresten også ude som 'The Executors' fra S.G.V. (Scan Gold Video), men så vidt jeg husker p/s :-( )
Vi kan evt. tales ved på [email protected]
#6 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Jeg skriver til dig så vi kan aftale noget :)