Jeg har et par (!) DVD-film, hovedsagligt R2 men også lidt andet, som jeg sælger til højestbydende, selvfølgelig kun hvis jeg finder prisen acceptabel ;) Dog sælger jeg kun mindst tre af gangen. Giv nogle bud!
Stan Lee's Mutants, Monsters & Marvels R2 Jeepers Creepers R2 The X-Files: Fight The Future R2 American Psycho R2 Hannibal R1 Lara Croft: Tomb Raider R2 Resident Evil R2 De Nattergale: The Julekalender R2 De Nattergale: Canal Wild Card R2 Riget + Riget 2 R? Tegnet-triologien (boxset) R2 Scream 3 R2 UK Beavis & Butthead Do America R2 Gosford Park R2 Italiensk For Begyndere R2 Being John Malkovich R1 Pearl Harbor (2 disc) R2 Dope Pushers R2 South Park The Series Volume 2 R1 Den Ægte Vare R2 Rune Klan: Tre-I-En R2 Children Of The Corn 2: Det Sidste Offer R2 OneHourPhoto R2
En ven har budt mig 40,- for lige præcis Being John Malkovich, så den går ikke for 25,-
Ang. Riget, så er det ikke det forholdvis nye danske boxset, men Riget delt over 3 DVD'er, kinesisk udgave. Men den kan ses ligeså fint som den anden, bortset fra der ikke er extra materiale og billedet ikke er helt ligeså flot. 100,- er okay.
#1 filmz-clash noodles 21 år siden
Dog sælger jeg kun mindst tre af gangen. Giv nogle bud!
Stan Lee's Mutants, Monsters & Marvels R2
Jeepers Creepers R2
The X-Files: Fight The Future R2
American Psycho R2
Hannibal R1
Lara Croft: Tomb Raider R2
Resident Evil R2
De Nattergale: The Julekalender R2
De Nattergale: Canal Wild Card R2
Riget + Riget 2 R?
Tegnet-triologien (boxset) R2
Scream 3 R2 UK
Beavis & Butthead Do America R2
Gosford Park R2
Italiensk For Begyndere R2
Being John Malkovich R1
Pearl Harbor (2 disc) R2
Dope Pushers R2
South Park The Series Volume 2 R1
Den Ægte Vare R2
Rune Klan: Tre-I-En R2
Children Of The Corn 2: Det Sidste Offer R2
OneHourPhoto R2
#2 Thorsby 21 år siden
Riget - er det en box? 100,-
Er det ikke 3? :-) Hvor er du fra?
#3 filmz-clash noodles 21 år siden
Ang. Riget, så er det ikke det forholdvis nye danske boxset, men Riget delt over 3 DVD'er, kinesisk udgave. Men den kan ses ligeså fint som den anden, bortset fra der ikke er extra materiale og billedet ikke er helt ligeså flot. 100,- er okay.
#4 Thorsby 21 år siden
Ville gerne vide om jeg skal ud i porto også, inden jeg overbyder din ven :-)
#5 filmz-clash noodles 21 år siden
#6 Thorsby 21 år siden
Spøg til side...jeg springer helt fra så. Vil ikke forsøge at overbyde din ven, for så at skulle betale porto oveni og købe to ekstra film :-)
Held og lykke med salget!
#7 filmz-clash noodles 21 år siden
Og tak :)
#8 Skum 21 år siden
Eller Den ægte vare, do america og malkovich for det samme (hvis du ikke har solgt den endnu og det)
skriv hvad du synes :D
#9 b e c h 21 år siden
50 kr for "one hour photo" incl. porto.
#10 HeavyClaus 21 år siden
50 kr ?