Hej, er der nosle som kender en film der vidst nok hedder "krigs djævlen" det er en meget gammel film som højest sandsynligt kun er udgivet på VHS men jeg ville blive rigtig glad hvis nogle kunne hjælpe mig med at finde den.. Den handler om krigen mellem england og rusland mener jeg..
du er nok nød til at være lidt mere specifik omk handling eller cast hvis du ikke er sikker på titlen, og hvisken krig det drejer sig om (ww1, ww2 eller noget helt 3dje)
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
'Krigsdjævelen' hedder originalt The Beast of War (imdb oplyser dog ike den danske titel, men fandt ved hjælp af google nogen der påstår det er den), men den har vist intet med England at gøre...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
The Beast of War, var det jeg ville frem til.. mange tak for hjælpen.. er der måske nogle der ved om den er udgivet på dvd og hvor jeg eventuelt ka finde den ??
'The Beast of War' eller bare 'The Beast' blev udsendt på dansk video i 1988 med den danske titel 'Krigsdjævelen', videodistribution: Esselte Video, art. nr. DK-65235. Filmen er ikke tilgængelig i Danmark på dvd via de sædvanlige kanaler, så som Laserdisken eller Axel. Jeg har dog fundet den på amazon; http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000...
Eneste råd jeg ellers kan give er at kikke ind i byttebikse, videoforretninger eller tage en tur på marked.
Spoiler; 'En russisk kampvogn udrydder totalt en afsides afghansk by, og kører siden vild i de guerilla-kontrolleret bjerg- og ørkenområder. En af mændene kan ikke længere acceptere brutaliteten fra sin chef, og efterlade døende midt i den brændende sol. Så dukker en af fjendens patruljer op...'
#1 filmz-sprutfjols 21 år siden
#2 HelmerJ 21 år siden
#3 lagoni 21 år siden
#4 Michael Andersen 21 år siden
#5 lagoni 21 år siden
#6 Michael Andersen 21 år siden
#7 lagoni 21 år siden
#8 filmz-sprutfjols 21 år siden
#9 inflector 21 år siden
#10 filmz-joenke 21 år siden
Filmen er ikke tilgængelig i Danmark på dvd via de sædvanlige kanaler, så som Laserdisken eller Axel. Jeg har dog fundet den på amazon; http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000...
Eneste råd jeg ellers kan give er at kikke ind i byttebikse, videoforretninger eller tage en tur på marked.
Spoiler; 'En russisk kampvogn udrydder totalt en afsides afghansk by, og kører siden vild i de guerilla-kontrolleret bjerg- og ørkenområder.
En af mændene kan ikke længere acceptere brutaliteten fra sin chef, og efterlade døende midt i den brændende sol.
Så dukker en af fjendens patruljer op...'