Gravatar

#1 Collateral 13 år siden

Jeg har en HTC Tattoo jeg gerne vil sælge. Grunden til jeg sælger er at Android systemet, og den generelle funktionalitet har vist sig at være langt fra mit behov (har en iPod touch som kan alt det fancy.)

Telefonen er i fin stand og i original indpakning.

Giv et bud?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 davenport 13 år siden

Jeg byder en hund!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 HonoDelLoce 13 år siden

Vi kan da bytte - jeg har en Nokia 3210.. Den kan i hvert fald ikke alt det fancy ! ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 Collateral 13 år siden

Prøver i at sige at jeg skulle have sat en startpris?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 Skeloboy 13 år siden

#4 - hehe. Davenport har en gang haft succes med at købe en ordentlig røvfuld laserdiscs med afspiller for 100 kr...:)
Gravatar

#6 Collateral 13 år siden

Slipper han ikke lige afsted med i denne omgang, selvom jeg er sikker på han er en god forhandler. Nu har jeg jo så heller ikke nogen laserdiscs til salg ;)
Gravatar

#7 davenport 13 år siden

Kooooom nu mulle :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 evermind 13 år siden

Collateral: Har du garantibevis/kvittering til den stadig? Og er den ulåst?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9 Collateral 13 år siden

#8 Den er ulåst. Jeg har købt den via Telmore, og har fornyligt benyttet mig af garantien, så jeg går ud fra den dækker også efter videresalg, men jeg er ikke hundrede procent sikker på hvordan det vil fungerer.
Gravatar

#10 evermind 13 år siden

Okay, hvor længe har du haft den? Og hvor længe gælder garantien?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: