Gravatar

#1 filmz-JuulRanders 16 år siden

Hej...

Jeg ved godt der en del emner om denne serie, men here goes. Jeg har købt silver på DVD, så er ikke interesseret i dem... Jeg var så uheldig at få stjålet alle mine gamle VHS film og deriblandt min silver samling... Hvis der er nogen som ligger inde med de 4 VHS film, så vil jeg gerne give en pæn skilling for dem... Jeg vil gerne give så meget som 500 for alle 4... Skriv hvis det har interesse! Jeg vil også gerne købe dem seperat hvis der er nogen som kun ligger inde med 1, 2 eller 3 af dem...

Vh

JuulRanders
Gravatar

#2 Yoda 16 år siden

To af filmene - "Hundevalpen Silver Eventyret Begynder" og "Hundevalpen Silver Silver Klarer Alt" - er med i en samling VHS-film, der sælges på QXL.

Der er endnu ingen bud på tråden - der starter ved 200 kr. - måske det var en idé?

http://www.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=534207538...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 Yoda 16 år siden

Der er også en sælger i Gul og Gratis, der sælger "Silver i topform del 4 af 4" for 20,-

http://www.guloggratis.dk/elektronik/film/blandet/...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 filmz-JuulRanders 16 år siden

Hej.. Jeg har allerede kontaktet sælger på QXL og er ved at købe 2 af dem der... Og hvis jeg får den fra gul og gratis så mangler jeg bare 3´ern... nogen der ligger inde med den?

JuulRanders
Gravatar

#5 filmz-JuulRanders 16 år siden

Mente 2´ern...
Gravatar

#6 Malte006 16 år siden

Jeg mener jeg har nogle af dem liggende i kælderen.. Skal nok lige kigge ;-)
Gravatar

#7 filmz-JuulRanders 16 år siden

Det ville være fantastisk Malte... Du er velkommen til at skrive på min mail når du finder ud af det...

[email protected]
Gravatar

#8 filmz-M-K-E 16 år siden

Ellers så kan det også godt være at jeg ligger inde med dem et sted hos mine forældre, sig til hvis jeg skal kigge.
Gravatar

#9 filmz-JuulRanders 16 år siden

Hej M-K-E... du må utrolig gerne kigge... jeg mangler dog kun nr. 2 og 4... hvis du finder dem kan du bare skrive på min mail...
Gravatar

#10 Malte006 16 år siden

Så fik jeg endelig kigget efter, og jeg fandt følgende:

Hundehvalpen Silver: Del 1 af 4
Hundehvalpen Silver - På Nye Eventyr

Kan du bruge nogen af ovenstående? :-)

Skriv ny kommentar: