Gravatar

#1 filmz-Avenger- 22 år siden

Halløj
En af mine venner og jeg sad og snakkede om disse gamle tegnefilm og vi kom i snak om den gamle japanske serie om hunden Silver. Ved et tilfælde har min ven mistet sine film og så ville vi lige spørge om der er en der ved om det er muligt at købe de film et sted?
Nu har jeg ledt diverse steder efter mangategnefilm og jeg kan ikke rigtig finde dem =).
Det er jo klassiker....

På forhånd tak.
Gravatar

#2 Ikari 22 år siden

Jeg har da set den til en billig sjat penge i Videonetto i børneafdelingen eller under brugte film. Den er dog på VHS og med dansk tale. Men den kan vække mange gode minder fra barndommen alligevel :-)
Gravatar

#3 filmz-Avenger- 22 år siden

Tror os bare jeg holder mig til den danske version har ikke lige lært japansk endnu :))
Gravatar

#4 filmz-Plimmer 22 år siden

Jeg vil have dem på dvd.. :)
Famous last words: What duck?
Gravatar

#5 filmz-CharlotteC 21 år siden

Uhh.. Silver vækker de gode barndoms minder frem.. Har kun nr 4 og har ledt alle vejne efter de 3 andre... Nogen der har dem og gerne vil sælge??
Gravatar

#6 filmz-Simon_A 21 år siden

Silver findes desværre ikke på DVD ... så vidt jeg ved, men har set dem alle 4 (godt nok i en nyere version(forside mv)) i Fona ... til en okay pris vidst.

Enjoy !
"Cause after all the lights and screams, nothing but my dreams matter" - Tupac Shakur
Gravatar

#7 filmz-lulu girly 21 år siden

Hey..
Ville gerne købe serien om Silver men kan heller ik finde de film nogle steder.. :( Og jeg vil helst ik tage for langt væk fra Kbh området af.. Hvis der er en der gerne vil sælge dem eller give dem væk må i/du gerne skrive til mig.. Det ville jeg blive glad for..
Mange knuz fra Louise..
Gravatar

#8 puffin 21 år siden

For et par uger siden (og stadig i den lokale FØTEX) har de haft filmene til 15,- pr stk. Desværre har de kun i Holstebro kun 1'eren og 2'eren :(

Mangler stadig 3'eren. De Sidste 4 jeg havde kig til i en brand :(
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
Gravatar

#9 filmz-thunderhawk 21 år siden

#6 Silver findes på DVD! , dog kun med original sprøg og svenske tekster. sættet kan købes på www.cdon.com for at det ikke skal være løgn er det faktisk en uncut version så der er sener der ikke er set før.
Bio er godt... men hjemmebio er bedst
Gravatar

#10 filmz-goamaster 21 år siden

Hej alle sammen:-)
Jeg er en ung fyr på 22 der leder efter Silver filmene alle sammen. Jeg synes at min lillesøster på 6 SKAL se den, fordi at jeg selv har set dem alle sammen og min mening det er at det er den FEDESTE tegnefilm der findes:-)
Hilsen goamaster

Skriv ny kommentar: