Jeg sælger min iPad, da jeg desværre ikke bruger den særlig meget. Den er sort og det er Wi-Fi udgaven med 32 GB. Den er pæn og velholdt, og fejler intet.
Kvittering følger med: købt d. 4/8-11 i Fona. Der medfølger et grønt Smart Cover og sort Paul Frank sleeve.
Kun seriøse henvendelser!! Ingen interesse i bytte.
Man kan da mange steder købe en iPad 16gb wi-fi only til 3000,- og så har man stadig 600,- til at købe en taske til den. Du har så også 16gb mindre, men tilgengæld er den hel ny.
Edit: Et hurtig kig i dba, viste også du kan få 64 gb med for 3000-3500,- og så lød det til at de oven i købet var til at forhandle med :)
Så må man jo slå til, hvis man støder på en 64gb til samme pris.
Jeg er indtil videre stødt på et par stykker der vil give 3300 for den, og en enkelt der ville give 3500, men da han ikke kunne møde personligt op, så gik den handel ikke igennem. Og det skal siges, at jeg kun har haft annoncerne oppe siden i går aftes.
Jeg synes stadig at det er en fair pris for en velholdt iPad 2, (tjek dba, guloggratis, mobildebat, recordere - der går de til samme pris). Desuden er jeg også imødekommende og åben for forslag, dog ikke over for folk der fortæller mig hvordan jeg skal sætte prisen, især ikke når der står, at jeg kun er interesseret i seriøse henvendelser.
Og jeg undskylder for mit sure opstød, men jeg er interesseret i et seriøst salg, og ikke i en masse henvendelser omkring den pris jeg har sat. :)
Og det her er skrevet med et smil på læberne, så ingen sure miner herfra.
Den blev ikke solgt, da køber ikke ville komme og hente den, men ville have, at jeg skulle sende den, men det er jeg ikke interesseret i, da jeg er blevet snydt før. :/
#1 Kyllingebenet 12 år siden
Kvittering følger med: købt d. 4/8-11 i Fona.
Der medfølger et grønt Smart Cover og sort Paul Frank sleeve.
Kun seriøse henvendelser!!
Ingen interesse i bytte.
Kan afhentes i Grenå.
Pris: 3600 kr
Smid en PB. :)
#2 Steffan Rasmussen 12 år siden
#3 Kyllingebenet 12 år siden
Prisen er fair, og jeg skal nok få den afsat til den pris.
#4 MuManden 12 år siden
Du har så også 16gb mindre, men tilgengæld er den hel ny.
Edit: Et hurtig kig i dba, viste også du kan få 64 gb med for 3000-3500,- og så lød det til at de oven i købet var til at forhandle med :)
#5 Kyllingebenet 12 år siden
Jeg er indtil videre stødt på et par stykker der vil give 3300 for den, og en enkelt der ville give 3500, men da han ikke kunne møde personligt op, så gik den handel ikke igennem. Og det skal siges, at jeg kun har haft annoncerne oppe siden i går aftes.
Jeg synes stadig at det er en fair pris for en velholdt iPad 2, (tjek dba, guloggratis, mobildebat, recordere - der går de til samme pris). Desuden er jeg også imødekommende og åben for forslag, dog ikke over for folk der fortæller mig hvordan jeg skal sætte prisen, især ikke når der står, at jeg kun er interesseret i seriøse henvendelser.
Og jeg undskylder for mit sure opstød, men jeg er interesseret i et seriøst salg, og ikke i en masse henvendelser omkring den pris jeg har sat. :)
Og det her er skrevet med et smil på læberne, så ingen sure miner herfra.
#6 MuManden 12 år siden
Så undlader jeg bare med at byde, da det nok er en urealistisk pris...
Kan dog ikke forstå den ikke er solgt hvis du har fået et bud på 3500,-
#7 Kyllingebenet 12 år siden
#8 Kyllingebenet 12 år siden