Nu har jeg ledt et stykke tid hvor jeg har prøvet at finde nederstående film med Jake Gyllenhaal, men har ikke haft held med søgningen. Det er de eneste jeg mangler af hans nyværende 13 film.
"Jiminy Glick in La La Wood"(ved ikke hvis den er udkommet) "Bubble Boy"(R2)
Du kan få Bubble Boy R1 for 80,- hos axelmusic. R2 kan fås hos choicesdirect for £5.99 plus £2 i forsendelse.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#3 Jeg har handlet hos dem et par gange, og jeg kan ikke klage. Deres forsendelse er på £2, uanset om man bestiller én eller ti ting, så det er nemt nok at finde ud af. Der er ingen risiko for told eller moms, da de sender fra UK/EU, så det er bare om at komme i gang ;o) God shopping.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg så overskriften og troede, at nogen ville bytte en let brugt Jake Gyllenhaal væk. Nu ser jeg, at der var tale om en misforståelse og beder mig undskyldt, mens jeg leder videre...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg blev også skuffet, en Jake Gyllenhaal ville ellers være ganske rar at have. Jeg tror endda jeg ville være villig til at gå over de førnævnte £5,99.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 filmz-bubba 20 år siden
"Jiminy Glick in La La Wood"(ved ikke hvis den er udkommet)
"Bubble Boy"(R2)
Håber i kan hjælpe....
På forhånd tak.
#2 filmz-yoshimura 20 år siden
#3 filmz-bubba 20 år siden
#4 filmz-yoshimura 20 år siden
#5 evermind 20 år siden
#6 lagoni 20 år siden
#7 JannikAnd 20 år siden