Du kan få den på dvdsoon ved køb af deres fedelity kort, samtidig får du også kortet, samt en dvd mere fra et ganske respektabelt udvalg... (kan anbefale serien, the Shield, den er kanon god... Tjek evt. dens imdb.com...
#5 det er desværre ikke en joke,,,har læst det på tv2 tekst-tv fordi en undrede sig over,,hvorfor de nye afsnit af serien ikke er begyndt. Men køber sgu den forinden,,,så kan man også se dem ud i en sammenhæng.
Ved heller ik' hvornår den nye sæson af Alias starter, men har fået til at låne 3. sæson af en jeg kender.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Der bliver ikke store chancer for spare-gilde..pga. Roskilde Festival,,muligvis wacken i Tyskland...Måske en dag på skanderborg.
Og så den dvd-box. snarlig udflytning,,,og listen ku' blive stor...Men hvis jeg er heldig,,skaffer en af mine venner den først. Så vil jeg låne den og sem dem alle,,,og så vente lidt med købet.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
#1 gi-jones 20 år siden
#2 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 filmz-sparrowed 20 år siden
Og kan købe de øvrige til omkring 20pund stk.
#4 filmz-sparrowed 20 år siden
På grund af sport?? :-(
#5 gi-jones 20 år siden
#6 filmz-che 20 år siden
#7 filmz-sparrowed 20 år siden
Ved heller ik' hvornår den nye sæson af Alias starter, men har fået til at låne 3. sæson af en jeg kender.
#8 Vestas 20 år siden
24 Season 4 på cd-wow
#9 filmz-sparrowed 20 år siden
Og så den dvd-box. snarlig udflytning,,,og listen ku' blive stor...Men hvis jeg er heldig,,skaffer en af mine venner den først. Så vil jeg låne den og sem dem alle,,,og så vente lidt med købet.