Jeg er stor Back to Future fan - har lige gennemført det lange spil. Så er jeg på jagt efter tegnefilmsserien Back to The Future - The Animated Series. Har set den i fjernsynet i Danmark, men kun få afsnit. Er der nogen der ved hvor man kan få den. Ligeglad med tale og undertekster. Bare jeg kan forstå det. Har søgt overalt uden held. Mærkelig det ikke er kommet på dvd.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Although the show is no longer available on television, nine VHS cassettes and three volumes of the series on laserdisc were released between 1993 and 1994, chronicling 18 of the 26 episodes. The Back to the Future cartoon series is not yet available on DVD.
#3: Det handler jo nok mere om at der ikke er den store efterspørgsel efter en sådan udgivelse, og rettighedsindehaverne derfor ikke ser nogen økonomisk gevinst for at udgive den.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1 Nicki52 12 år siden
#2 Tommy Kristensen 12 år siden
Although the show is no longer available on television, nine VHS cassettes and three volumes of the series on laserdisc were released between 1993 and 1994, chronicling 18 of the 26 episodes. The Back to the Future cartoon series is not yet available on DVD.
#3 Nicki52 12 år siden
Der går da lang tid, hva?
#4 Kruse 12 år siden
#5 Nicki52 12 år siden
Så vidt jeg kan huske var serien god. Men det er også over 10 år siden jeg så den, så jeg ved ikke helt.
#6 Mark Malmstrøm 12 år siden
#7 Collateral 12 år siden