Jeg vil rigtig gerne have og se alle sæsoner af Dallas. Men jeg vil prøve at finde dem med danske undertekster, men tror det er umuligt. Er der nogen der tror man kan skaffe dem med det? Hvis ikke, kan jeg vist godt nøjes uden. Så kan min mor bare ikke låne den.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Meget billigere? Hvad snakker du om? Den koster £6,79 hos Amazon.co.uk, præcis det samme den koster hos PLAY. Den bliver selvfølgelig godt nok omregnet til dansk moms og der kommer en lille smule fragt oven i, men hos PLAY vil den også blive en lille smule dyrere da man skal betale i Euro(Med mindre man bruger et trick). Men uanset hvad er det da ikke meget billigere hos PLAY end hos Amazon.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1 Nicki52 13 år siden
#2 Nicki52 13 år siden
#3 MMB 13 år siden
#4 Nicki52 13 år siden
#5 lagoni 13 år siden
#6 Nicki52 13 år siden
#7 Kruse 13 år siden
Meget billigere? Hvad snakker du om? Den koster £6,79 hos Amazon.co.uk, præcis det samme den koster hos PLAY. Den bliver selvfølgelig godt nok omregnet til dansk moms og der kommer en lille smule fragt oven i, men hos PLAY vil den også blive en lille smule dyrere da man skal betale i Euro(Med mindre man bruger et trick). Men uanset hvad er det da ikke meget billigere hos PLAY end hos Amazon.