Ja - kun semirelateret til film I know, men jeg husker en fra Filmz julefrokost der arbejdede for Lego og så måske kan besvare mit nedenstående spørgsmål (jeg husker desværre ikke hvem det var - for meget sprut :D)
Knægten synes det kunne være sjovt med noget Lego Star Wars... og hey - Star Wars skal man ikke kimse af :)
Priserne på Lego Star Wars er dog afsindige så jeg tjekker lige her samt den blå avis.
Spørgsmål: Er der nogen der ved om man kan købe figurerne alene uden fartøj? Jeg gad godt købe ham nogle af de kendte figurer uden at skulle købe alle rumskibene.
ps: Det værste er at jeg husker Bony fik 4 star wars figurer i pakkekalender som han efterfølgende sagde jeg godt måtte få. Vi kunne bare ikke finde dem om morgenen... Davenports hund havde sgu nok ædt dem. Men prænt deprimerende.
ps: Det værste er at jeg husker Bony fik 4 star wars figurer i pakkekalender som han efterfølgende sagde jeg godt måtte få. Vi kunne bare ikke finde dem om morgenen... Davenports hund havde sgu nok ædt dem.
Det kan også være, at det var Davenport selv der spiste dem. Chewbacca ligner lidt Bacon hvis man er meget sulten. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Og ja... Det kunne meget vel være Davenport der lige kørte dem ind :D
Anyway - tænkte at der måske var nogle Filmz-folk der selv havde stået i min situation med en knægt der skulle indoktrineres med Star Wars, men som nu var blevet for stor, eller ikke brugte det mere.
Nu har jeg surfede lidt på det... det er fandeme en jungle af forskellige udgaver (i bedste SW stil :)) af forskellige figurer osv - og mange er tilsyneladende samleobjekter. Knap så godt for dem der bare vil have nogen for legens skyld :)
Jeg må jo ha' købt nogle flere magnetsets til dette års pakkeleg :o)
Som sådan er det den eneste mulighed for at købe løse figurer, som du kan se på forhånd. Jeg har selv suppleret op til sønnikes samling på den måde. Han er desværre lige i målgruppen og er total vild med Star Wars, så der går nok lige et par år, inden hans samling må skydes videre.
Det ka godt betale sig at holde øje med de store supermarkedskæders spot tilbud - nogen gange er de billigere, end hvad vi ansatte ka købe det til i personaleshoppen.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Tjekkede lige priserne på løse figurer på klodskassen.dk - F..king Hell!!! det var da fuldstændig vanvittigt!!! Til sammenligning ka jeg oplyse, at jeg gav ca. 30-35 kr. pr magnetsæt, jeg havde med til julefrokosten. Er i tvivl om der var 3 eller 4 figurer pr. sæt. De sæt må jo ku' købes i feks LEGOLAND til ca. den dobbelte pris, hvilket jo stadig er en del billigere.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
hehe ja... De mest populære koster en del. Darth Maul, Boba Fett, Vader, Yoda osv...
Nogle har en 'ok' pris - f.eks. battledroids... men alligevel. Indiana Jones koster 30,- hvilket jeg også synes er ok. Ham skal man da også ha' :D
Jeg antager at magnet figurerne er en del tungere?
ps: Jeg synes jeg så magnetsæt på legoshoppen til omkring en 99,-, så jeg antager det er hvad de ville koste i legoland også. Man er selvfølgelig begrænset af ikke selv at vælge hvem man får da de købes i pakker.
#1 Patriarch 14 år siden
Knægten synes det kunne være sjovt med noget Lego Star Wars... og hey - Star Wars skal man ikke kimse af :)
Priserne på Lego Star Wars er dog afsindige så jeg tjekker lige her samt den blå avis.
Spørgsmål: Er der nogen der ved om man kan købe figurerne alene uden fartøj? Jeg gad godt købe ham nogle af de kendte figurer uden at skulle købe alle rumskibene.
ps: Det værste er at jeg husker Bony fik 4 star wars figurer i pakkekalender som han efterfølgende sagde jeg godt måtte få. Vi kunne bare ikke finde dem om morgenen... Davenports hund havde sgu nok ædt dem. Men prænt deprimerende.
#2 dyg 14 år siden
#3 Bony 14 år siden
Det kan også være, at det var Davenport selv der spiste dem. Chewbacca ligner lidt Bacon hvis man er meget sulten. ;-)
#4 Patriarch 14 år siden
Og ja... Det kunne meget vel være Davenport der lige kørte dem ind :D
Anyway - tænkte at der måske var nogle Filmz-folk der selv havde stået i min situation med en knægt der skulle indoktrineres med Star Wars, men som nu var blevet for stor, eller ikke brugte det mere.
#5 Patriarch 14 år siden
#6 Patriarch 14 år siden
Lego X-Wing til 200,- i Kvickly... 645,- her: http://www.klodskassen.dk/shop/lego-star-wars-206p...
Wow... :)
#7 wiseguy 14 år siden
Som sådan er det den eneste mulighed for at købe løse figurer, som du kan se på forhånd.
Jeg har selv suppleret op til sønnikes samling på den måde. Han er desværre lige i målgruppen og er total vild med Star Wars, så der går nok lige et par år, inden hans samling må skydes videre.
Det ka godt betale sig at holde øje med de store supermarkedskæders spot tilbud - nogen gange er de billigere, end hvad vi ansatte ka købe det til i personaleshoppen.
#8 Patriarch 14 år siden
Der var også halv pris i min SuperBrugs på nogle af de mindre pakker... normal pris 129,- nu 65,-
Nappede alle tre.
Crazy :)
Det at man ikke kan købe løse figurer til menneskepenge er lidt belastende. Man kan dog købe dem på klodskassen.dk men de er pænt pebberet.
#9 wiseguy 14 år siden
#10 Patriarch 14 år siden
Nogle har en 'ok' pris - f.eks. battledroids... men alligevel. Indiana Jones koster 30,- hvilket jeg også synes er ok. Ham skal man da også ha' :D
Jeg antager at magnet figurerne er en del tungere?
ps: Jeg synes jeg så magnetsæt på legoshoppen til omkring en 99,-, så jeg antager det er hvad de ville koste i legoland også. Man er selvfølgelig begrænset af ikke selv at vælge hvem man får da de købes i pakker.