Gravatar

#1 MOVIE1000 16 år siden

jeg søger Lost sæson 3 med dansk omslag og undertekst

vil gi 250 hvis der er embalage på
vil gi 200 for brugt men det skal være i fint tilstand spørgsmål så skriv

ALLE: er der nogen der ved hvornår Lost sæson 4 kommer på dvd og komer der en Lost sæson 5 og hvornår kommer den på tv
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 Slettet Bruger [4083528932] 16 år siden

Gravatar

#3 natterjack 16 år siden

Fjerde sæson kommer på region 2 dvd d. 27. oktober. Sæson 5 starter i januar eller februar, næste år. Sjette sæson vil være den sidste.

Edit: Det var fandme billigt!
Gravatar

#4 MOVIE1000 16 år siden

#2 og #3 tak for svarene

#2 er ikke vild med at købe over nettet
Gravatar

#5 natterjack 16 år siden

#4 Så går du godt nok glip af mange gode filmtilbud. Må man spørge hvorfor du ikke er vild med det?
Gravatar

#6 dyg 16 år siden

Nogen der kender noget til dvdstrax? Synes ikke jeg har mødt dem før, men de har nogle fine tilbud.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 MouseMickey 16 år siden

#6 Har handlet med dem nogle gange og har været fuldt ud tilfreds med dem. Hurtig levering, hvis du bestiller på en hverdag har du hvis varen den næste dag!
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#8 MOVIE1000 16 år siden

#5 jeg ville godt men det er mine forældre de er gammel dags de tror kun at alt man kan købe på nettet er snyd og jeg har prøvet t forklare dem at mine venner køber andre ting via nettet men de ingorerer det
Gravatar

#9 MOVIE1000 16 år siden

men medhensyn til den hjemmeside så ville jeg tage et kig på deres hd lagersalg hvis jeg var jer de koste kun 40 kr men hvis jeg søger på nogle dvd titler står der dvd norge

Skriv ny kommentar: