Gravatar

#11 sluppermand 10 år siden

#1 Hvis du tilfældigvis skulle droppe forbi Århus i fremtiden, ligger der en butik der hedder Bogshoppen på Nørregade. Der mindes jeg at have set en helvedes masse N64 halløj. Bl.a. det fænomenale spil Perfect Dark. Det er dog ved at være et stykke tid siden. Just saying.
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#12 Snaden 10 år siden

the_paki_don (10) skrev:
Jeg glæder mig i hvert fald til den nye Xbox og PS4! :D


Hvad mon prislejet blir på sådan et par sataner?
Gravatar

#13 zombieman 10 år siden

Snaden (12) skrev:
Hvad mon prislejet blir på sådan et par sataner?


På cdon er prisen 5995 pr stk
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#14 MOVIE1000 10 år siden

sluppermand (11) skrev:
#1 Hvis du tilfældigvis skulle droppe forbi Århus i fremtiden, ligger der en butik der hedder Bogshoppen på Nørregade. Der mindes jeg at have set en helvedes masse N64 halløj. Bl.a. det fænomenale spil Perfect Dark. Det er dog ved at være et stykke tid siden. Just saying.


Det lyder jo fornemt :) Jeg skal faktisk to smut op til århus den nærmere fremtid. Så det vil jeg lige undersøge, tak for tippet :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15 the_paki_don 10 år siden

Komplett.dk har et godt tilbud, hvor de har en fast (og ret lav) pris på omkring de 3500 kr. på Xbox One. Bliver den lavere end det, får man differencen retur. Bliver den højere, får man lov til at købe den til den lovede pris på 3500 kr.! Fed stil!!

Sorry for hijack af tråd. :)
Gravatar

#16 MOVIE1000 10 år siden

sluppermand (11) skrev:
#1 Hvis du tilfældigvis skulle droppe forbi Århus i fremtiden, ligger der en butik der hedder Bogshoppen på Nørregade. Der mindes jeg at have set en helvedes masse N64 halløj. Bl.a. det fænomenale spil Perfect Dark. Det er dog ved at være et stykke tid siden. Just saying.


Ligepræcis Perfect dark fulgte med N64, så det vil jeg også glæde mig til at prøve.

Købte mest nintendoen fordi spillene Mario 64, Goldeneye og Pokemon stadium fulgte med i købet sammen med 6 andre spil. Perfect Dark, et fodbold spil, hockeyspil, snowboard, Rage wars, The world is not enough.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#17 sluppermand 10 år siden

#16 Jeg husker det også som en virkelig cool sci-fi shooter, med en fed historie. Nu er det efterhånden mange år siden jeg og min bror brugte vores surt opsparede penge på at købe en Nintendo 64, men jeg mindes at have brugt forfærdelig mange timer på GoldenEye, Mario 64, Shadows of the Empire og selvfølgelig Zelda: Ocarina of Time.
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#18 Slettet Bruger [1999949456] 10 år siden

Jeg har netop købt et par rumble pak til min N64 fra bozz.dk - det er en helt ok forhandler, hvis man står og mangler et eller andet til sine gamle konsoller, eller mangler en gammel konsol. :)
Gravatar

#19 MOVIE1000 10 år siden

Bruno (18) skrev:
Jeg har netop købt et par rumble pak til min N64 fra bozz.dk - det er en helt ok forhandler, hvis man står og mangler et eller andet til sine gamle konsoller, eller mangler en gammel konsol. :)


Jah det har jeg hørt. Jeg får min ledning idag, så regne rmed at prøve N64 maskinen af idag, der fulgte også sådan en rumble pack me di købet, hvad gør sådan en?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#20 Slettet Bruger [1999949456] 10 år siden

Den gør det samme, som rumble-funktionen i Playstation- og Xbox-kontrollerne. :)

Skriv ny kommentar: