Antennestikket virker ganske sikkert som Commodore 64, videoer osv. Du skal bare smide det til dit tv og kode den ind som en tv-kanal på den analoge tuner.
Antennestikket virker ganske sikkert som Commodore 64, videoer osv. Du skal bare smide det til dit tv og kode den ind som en tv-kanal på den analoge tuner.
Det gjorde jeg også, tror jeg. søgte på kanaler i analog, men den dukkede ikke op. prøvede også andre ting. Og når jeg koblede den til fjernsynet forsvandt digital signalet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1 MOVIE1000 11 år siden
Har lige invisteret i en Nintendo 64.
Er der nogen derude der ligger inde med nogle spil de vil sælge eller tilbehør, er jeg muligvis interesseret i at købe det af jer :)
#2 Slettet Bruger [1999949456] 11 år siden
#3 The Insider 11 år siden
#4 MOVIE1000 11 år siden
Nææh, hvis bare man har en, hvilket jeg står og mangler hehe
Har et antenne stik fra nintendo 64 til fjernsynet, men kan ikke få det til at virke, så jeg er igang med at bestille et vudeo kabel til nintendo 64.
hvilke spil har du så?
Jeg kunne utrolig godt tænke mig, Donkey kong 64 og Mario Kart, hvis du kender nogen der ville sælge?
#5 Slettet Bruger [1999949456] 11 år siden
Den fungerer fint med scart. :)
#6 MOVIE1000 11 år siden
Jeg har lige bestilit et vudeo scart til N64. + en kontrol. Det andet med antenne stikket var en gåde for mig, og for andre.
#7 Slettet Bruger [1999949456] 11 år siden
#8 MOVIE1000 11 år siden
Det gjorde jeg også, tror jeg. søgte på kanaler i analog, men den dukkede ikke op. prøvede også andre ting. Og når jeg koblede den til fjernsynet forsvandt digital signalet.
#9 Slettet Bruger [1999949456] 11 år siden
#10 the_paki_don 11 år siden