Gravatar

#1 filmz-michaell 20 år siden

Det er sikkert meget usandsynligt, men hvis der er nogen der er villige til at sælge denne version af Oldboy http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=10... den er fuldstændig udsolgt over alt!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 20 år siden

Hvad vil du give for den? Og hvorfor vil du lige have den udgave?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 filmz-ataris 20 år siden

Indpakningen er rigtigt flot, men hvis man kigger på indholdet er Tartans 2 disc nok at foretrække. Vær også opmærksom på at det er et andet transfer end på UE'en, FE'en og Tartans. Ikke nødvendigvis værre eller bedre, det kommer an på hvad man foretrækker.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#4 filt 20 år siden

Jeg kunne nu godt tænke mig denne udgivelse også, da coveret er i nøjagtig samme stil som mine UE's, og der er lavet en plads i kobberboksen til den. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#5 filmz-ataris 20 år siden

De to medfølgende digipacks der er inde i coveret er samme stil, men coveret selv er faktisk ret unikt:

http://img283.imageshack.us/my.php?image=pict00432...
http://img283.imageshack.us/my.php?image=pict00449...
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#6 filmz-michaell 20 år siden

#2 Først og fremmest vil jeg gerne hvae den pga. den total hotte indpakning og så også pga det der "music channel" som åbenbart er en del af soundtracket så vidt jeg har forstået! Og jeg synes ikke lige jeg kan se det på Tartans 2 disc...

Men kan du ikke sige hvor meget du skal have for den yoshimura?
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#7 filt 20 år siden

#5, you are tempting me! :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 20 år siden

#6 Jeg vender lige tilbage, når jeg er færdig med at tygge på, om den er til salg. Men det bliver i hvert fald ikke billigere, end Laserdiskens oprindelige pris.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#9 filmz-michaell 20 år siden

fair nok! :)
Gravatar

#10 filmz-yoshimura 20 år siden

Beklager ventetiden, men jeg vælger at beholde min udgave. Jeg skal også have købt Tartans udgave, men jeg er nu alligevel lidt for nostalgisk anlagt til at skille mig af med min kommende dublet.

Skriv ny kommentar: