Gravatar

#1 Nicki52 14 år siden

Hej, jeg søger Olsen Banden boksen. Jeg ved den her for 40 års jubilæum. Men synes den koster mange penge, så vil spørge om der er noget der kender til en anden boks med alle fjorten film som er billigere. Ellers er jeg jo nærmest dømt til at købe den der.
Håber jeg får svar.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 14 år siden

14 film for 380 kr er da ikke galt. Jeg ejer den selv, og skulle jeg sælge den, ville det ikke være for under 500... så køb den!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 Nicki52 14 år siden

Jeg kan også købe den til 700 hvor alle filmene er i et flot pengeskab. Men jeg er bange for jeg først får løn fra min produktionsskole efter efterårsferien.
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 14 år siden

Det er jo også snart jul... og de kommer lige straks ud på blu-ray også! Mulighederne er mange!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 MOVIE1000 14 år siden

#4 lige den mulighed er nok den bedste/billigste måde at skaffe dem på :) Jeg ville ihvertfald ikke sige nej tilOlsen Banden på BD
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 Nicki52 14 år siden

Skal se i næste uge om jeg kan få det i Stereo Studio. Ellers bliver det bare dyre i Axel Music.

Skriv ny kommentar: