Leder med lys og lygte efter anime-serien Samurai Champloo i den samlede boksversion. De fleste steder, jeg har kigget, er den enten ikke på lager, eller også sendes den fra en destination, hvor der er overhængende fare for at modtage en toldlussing sammen med pakken (den er jo ikke ligefrem bette, sådan en boks).
Er der nogen, der ligger inde med sådan en sag (stor, rød og firkantet - betyder ikke noget, hvilken region det er), som de kunne tænke sig at skille sig af med?
Eller er der alternativt en, der har et link til en forhandler, hvor den rent faktisk kan købes/er på lager og som ikke sender fra et ikke-EU-land?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#2 Desværre - har prøvet, men når jeg går til check-out, får jeg at vide, at jeg ikke kan bestille den, når jeg bor i Danmark :o(
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Mon ikke det blot er et spørgsmål om at kontakte sælgeren FINDPRICE? Jeg har tidligere oplevet at sælgere, lige så snart jeg har givet udtryk for min interesse i deres produkt, med et snuptag har ændret indstillingerne, så jeg kunne gennemføre en bestilling hos dem, hvor det tidligere ikke var muligt.
Dog står der jo følgende i deres profilbeskrivelse:
Comments: Brand New and Fully Guaranteed - Over 90% of orders are dispatched same day or next day by First Class post. Please note Danish customers may incur custom charges.
#6 Og så er det ikke så interessant længere - det er trods alt en ret stor pakke, som nok med ret stor sandsynlighed vil blive knaldet i tolden.
#1 filmz-yoshimura 15 år siden
Leder med lys og lygte efter anime-serien Samurai Champloo i den samlede boksversion. De fleste steder, jeg har kigget, er den enten ikke på lager, eller også sendes den fra en destination, hvor der er overhængende fare for at modtage en toldlussing sammen med pakken (den er jo ikke ligefrem bette, sådan en boks).
Er der nogen, der ligger inde med sådan en sag (stor, rød og firkantet - betyder ikke noget, hvilken region det er), som de kunne tænke sig at skille sig af med?
Eller er der alternativt en, der har et link til en forhandler, hvor den rent faktisk kan købes/er på lager og som ikke sender fra et ikke-EU-land?
#2 Bony 15 år siden
#3 filmz-yoshimura 15 år siden
#4 Bony 15 år siden
#5 filmz-yoshimura 15 år siden
#6 Highland Park 15 år siden
Jeg har tidligere oplevet at sælgere, lige så snart jeg har givet udtryk for min interesse i deres produkt, med et snuptag har ændret indstillingerne, så jeg kunne gennemføre en bestilling hos dem, hvor det tidligere ikke var muligt.
Dog står der jo følgende i deres profilbeskrivelse:
Så du løber altså stadig en risiko...
#7 filmz-yoshimura 15 år siden