Ellers, jeg har set at Axel har haft sæson 3 & 4 som region 4, men med nordic subs.. de har dem godt nok så ikke længere, men mon ikke der er nogen som har dem endnu ? mindes at de kun kostede 300kr pr sæson.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Den australske sæson 3 koster 233kr hos ezydvd.. dog har de vist nok nogle spøjse regler omkring handle til dk..
Mener at man kan trække 9% fra prisen pga. det er en skatteregel der kun gælder australske kunder, men samtidigt skal man så vist nok betale mellem 80-100kr i fragt. Ved ikke om der er nogen med erfaringer hos Ezydvd der kan forklare det bedre end jeg??
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#1 filmz-emger 20 år siden
er der nogle, som vil sælge ovenstående,
så smid jeres pris (dvd-budgettet er for lavt). :\
#2 filmz-herskegut 20 år siden
Ellers kan du nok finde season 3 til en 20£.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#3 filmz-emger 20 år siden
Er det så uden danske tekster? :\
#4 kill the bills 20 år siden
#5 filmz-herskegut 20 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#6 filmz-emger 20 år siden
#5 Super, det kan måske bruges (hvis boxen ellers passer sammen)... Prøver at kigge efter dem :) Tak
#7 filmz-Munk 20 år siden
Mener at man kan trække 9% fra prisen pga. det er en skatteregel der kun gælder australske kunder, men samtidigt skal man så vist nok betale mellem 80-100kr i fragt. Ved ikke om der er nogen med erfaringer hos Ezydvd der kan forklare det bedre end jeg??
- Steve Carell
#8 maniac 20 år siden
http://www.ezydvd.com.au/item.zml/778811
Titlen har desuden danske tekster. :)
#9 filmz-emger 20 år siden
#8, ved du om der er lignende gift boxes med de andre seasons? (altså 1&2 og 3?) :)
Nogle der har erfaringer med, om man kan få den mærket som "gift" eller nedskrevet prisen, som ved dvdfromkorea.com, hos ezydvd.com? :)