Gravatar

#11 JannikAnd 13 år siden

#8 - Ja, Løvernes Konge er også mit skrækscenarie, der gør mig ivrig på markedet :)

#9 - Ja, både Tornerose og Pinocchio blir genudsendt i Diamond Series i 2015, så jeg agter bestemt ikke at slippe 5-600 kr, som den går til på QXL. Jeg tænkte blot, at man kunne slå to fluer med et smæk, hvis en fellow-filmzer lå inde med en ekstra, som jeg kunne betale nettopris for. Jeg nægter partout at støtte forretningen for folk, der køber ind med henblik for videresalg - især når det gælder børnefilm. Det forekommer mig helt sygt.

Men jeg skal da forsøge at klappe hesten og lede videre, bl.a. de steder I nævner :)
Gravatar

#12 Mark Malmstrøm 13 år siden

ja prøv - evt kan jeg da lige kigge i elgiganten for dig i esbjerg - eller stereo studio MÅSKE de kan sende den til dig via deres stereo studio så du køber den i el-giganten eller stereo studio hos dig

BTW har jeg lige set BOLT BD i stereo studio UDEN DVD og er begyndt at tænke over om filmene er på vej igen ud uden dvd - jeg spurgte disny for lænmge siden om det og de sagde at der vr planer om at få filmene ud uden DVD på et tidspunkt
Gravatar

#13 JannikAnd 13 år siden

Jeg fik svar på en mail hos Filmpusheren. Han havde Snehvide med papomslag, så den er købt. Tornerose venter jeg på, når den genudgives som Diamond.

Tak for hjælpen :)

Skriv ny kommentar: