Gravatar

#1 JannikAnd 13 år siden

Hejsa!

Jeg mangler Snehvide og Tornerose på BD i samlingen og ville høre, om der er nogen, der er interesseret i at sælge? Det skal dog være de danske udgaver og med papomslag.

Vh
Jannik
Gravatar

#2 HonoDelLoce 13 år siden

Er de udgået allerede?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 JannikAnd 13 år siden

Jep. Man kan dog være heldig at finde Snehvide.
Gravatar

#4 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg er ikke 100 - men 99% sikker på at jeg så begge to hos Metro i Aalborg her i fredags..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 JannikAnd 13 år siden

HonoDelLoce (4) skrev:
Jeg er ikke 100 - men 99% sikker på at jeg så begge to hos Metro i Aalborg her i fredags..
Ja, de er nok endnu at finde enkelte steder. Desværre bor jeg ikke lige i nærheden af Aalborg, men jeg vil da holde min øjne åbne.

Det var faktisk dig, der indirekte inspirerede mig til at skaffe Disney klassikerne (til fremtidig brug), da blu ray muligvis er det sidste fysiske medie.
Gravatar

#6 HonoDelLoce 13 år siden

Hehe.. Ja, det er med at få dem hevet hjem :)

Og til min egen glæde har det faktisk været en god oplevelse. Fantasia har jeg ikke set siden jeg var et lille kid og har altid husket den som værende ret skidt, men efter jeg købte den (af de tidligere nævnte grunde, som jeg går ud fra, du mener :) ) har jeg faktisk nydt at få den set :)
Gravatar

#7 JannikAnd 13 år siden

Godt at høre :) Jeg har ikke planer om familieforøgelser foreløbigt, men med tanke på hvor hurtigt disse udgivelser går ud af produktion, er det nok ikke helt dumt at købe dem nu til nettopris - og ikke om fem år til 6-700 kr. på auktioner...
Gravatar

#8 HonoDelLoce 13 år siden

Nej, jeg regner heller ikke med, at det sker lige meddetvuns, men på et eller andet tidspunkt sker det jo nok! (forhåbentligt :P )

Det er lige præcis erfaringen med Løvernes Konge på DVD der har gjort, at jeg hiver dem ind så snart de kommer på markedet :) Puh ha, hvor har jeg set mange sindssyge auktionsafslutninger!
Gravatar

#9 Mark Malmstrøm 13 år siden

jeg har tornerose med pap-omslag men jeg sælger den desvære ikke - men den bliver genudgivet igen som en del af DIAMOND SERIES men ved bare ikke hvornår det er men inden for de næste 3 måske - sandsynligvis samme transfer men ved ikke lige med ekstra-materialet
Gravatar

#10 Mark Malmstrøm 13 år siden

og jeg mener de har en del SNEHVIDER i el-giganten eller stereo studio - det har de i esbjerg ihverfald - så pøv også disse forretninger

Skriv ny kommentar: