Hej står nu og overvejer at købe alle stargate (film, sg-1 og atlantis) dvd/box-set, og vil derfor vide om der var nogle der havde nogen af dem til at ligge, sæson nummer osv er lidt ligemeget da jeg jo har tænkt mig at købe alle. jeg er fuldstændig ligeglad med om der er danske undertekster eller ej(findes de?), men vil helst have box-set(ikke singles, dvs 4-5 afsnit per box). Dem som jeg så ikke får fat i her, har jeg så tænkt mig at købe. ved lidt kiggen rundt kan jeg bedre lide priserne på dem på fx. amazon.co.uk(selv med moms). Så ville lige høre om der kommer moms på? og hvor meget man betaler i told, hvis man importere dem?(lidt nemmere end at læse hele told og skats hjemmeside i gennem for at finde det)
Kontakt info: Mail:zfir911[at]gmail[dot]com Msn:princos[at]bluemail[dot]dk i er også velkomne til at pm mig, dog vil jeg nok svare hurtigst på msn/mail.
På forhånd tak og forhåbentlig nogle gode handler :)
#1 filmz-zfire 17 år siden
står nu og overvejer at købe alle stargate (film, sg-1 og atlantis) dvd/box-set, og vil derfor vide om der var nogle der havde nogen af dem til at ligge, sæson nummer osv er lidt ligemeget da jeg jo har tænkt mig at købe alle.
jeg er fuldstændig ligeglad med om der er danske undertekster eller ej(findes de?), men vil helst have box-set(ikke singles, dvs 4-5 afsnit per box).
Dem som jeg så ikke får fat i her, har jeg så tænkt mig at købe. ved lidt kiggen rundt kan jeg bedre lide priserne på dem på fx. amazon.co.uk(selv med moms). Så ville lige høre om der kommer moms på? og hvor meget man betaler i told, hvis man importere dem?(lidt nemmere end at læse hele told og skats hjemmeside i gennem for at finde det)
Kontakt info:
Mail:zfir911[at]gmail[dot]com
Msn:princos[at]bluemail[dot]dk
i er også velkomne til at pm mig, dog vil jeg nok svare hurtigst på msn/mail.
På forhånd tak og forhåbentlig nogle gode handler :)