Jeg vil gerne have lidt lyd på kontoret, da jeg har et par ældre Jamo Classic 8 stående som jeg egentligt gerne vil bruge igen. Jeg gider ikke købe noget nyt, da det sjældent vil blive brugt, da jeg både har lyd i stuen og i biografen.
Jeg tænkte derfor om der var en Filmz bruger derude som havde noget ældre stående de ikke længere havde brug for. Måske kender en af jer blot nogen der har noget de gerne vil af med for billige penge. Om det er stereo eller surround er egentligt ligemeget, så længe det virker og prisen er fornuftig. Der skal bare kunne kobles to gulvhøjttalere i røven af maskinen, så jeg kan få lidt lyd fra computeren i bedre kvalitet end computerens interne højttalere. Som nævnt er der ingen større krav, andet end at det skal virke og at prisen er fornuftig.
På forhånd tak. Bony
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Ja, det er nemlig tit i de små byer, hvor der bor en eller anden galning, der reparerer ældre folks fjernsyn, og så har akkumuleret en masse lort, som de ikke nænner at skille sig af med igen... Nemlig!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 Bony 14 år siden
Jeg vil gerne have lidt lyd på kontoret, da jeg har et par ældre Jamo Classic 8 stående som jeg egentligt gerne vil bruge igen. Jeg gider ikke købe noget nyt, da det sjældent vil blive brugt, da jeg både har lyd i stuen og i biografen.
Jeg tænkte derfor om der var en Filmz bruger derude som havde noget ældre stående de ikke længere havde brug for. Måske kender en af jer blot nogen der har noget de gerne vil af med for billige penge. Om det er stereo eller surround er egentligt ligemeget, så længe det virker og prisen er fornuftig. Der skal bare kunne kobles to gulvhøjttalere i røven af maskinen, så jeg kan få lidt lyd fra computeren i bedre kvalitet end computerens interne højttalere. Som nævnt er der ingen større krav, andet end at det skal virke og at prisen er fornuftig.
På forhånd tak.
Bony
#2 Bony 14 år siden
Hi-fi much?
#3 Bony 14 år siden
Seriøst, det er i orden hvis det er noget i ville kalde affald. Jeg tager hvad der kommer. Jeg skal seriøst bare have noget lyd snart. :)
Ellers kunne i alternativt være behjælpelige med links til billige forstækere/receivere/what-ever derude. Tak søde venner.
#4 davenport 14 år siden
#5 Bony 14 år siden
Eller hvad.. Jeg sidder faktisk og bliver helt i tvivl om nabobyen ikke har sådan en forretning. Hmm... Det må jeg lige undersøge.. :/
#6 davenport 14 år siden
Nemlig!