Jeg vil meget gerne erhverve mig soundtracket til henholdvis The Terminator og Terminator 3. Helst til under en hund. Nogen der har forslag til hvor de kan købes?
Det bliver måske lidt svært at finde dem til under en hund, men dvdoo har i hvert fald soundtracket til "Terminator 3" til 139 kr., men soundtracket til "The Terminator" er desværre udgået, så der må du på eBay eller noget i den stil og skal gå efter "The Terminator: The Definitive Edition".
Jeg må sgu' indrømme, at jeg personligt finder det meste af musikken til den oprindelige Terminator er intet mindre end skrækkelig. Men selvfølgelig: Man kan jo ikke gå rundt og vide, at der er et gabende hul i soundtracksamlingen derhjemme...
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Jeg har saoundtracket til Ternimator 1. Synes bestemt ikke det er skrækkeligt. Det er meget elektronisk, nærmest "mareridts agtigt", hvilket jo er meget passende. Minder lidt i stilen om musikken til "A Nightmare on Elm Street"
Det ordinære soundtrack har ikke så meget score med, og har en række sange (som ikke er med på The Definitive Edition, som udelukkende koncenterer sig om scoret) men hele cd'en er i crappy lydkvalitet i forhold til The Definitive Edition.
Scoret er imo heller ikke skrækkeligt, det er nok anderledes og lidt dateret; det er ikke et man hiver frem til fester osv :) Det er mere råt og "beskidt" og ikke så strømlinet som scorene til 2'eren og 3'eren, men det fungerer rigtigt godt på egne præmisser og fanger filmens grumme stemning.
#8 "The Definitive Edition" er den bedste udgivelse af de to og som sagt den du skal gå efter, men jeg synes kun de har den ordinære udgave amazon.co.uk?
#1 jacob_uno 19 år siden
#2 Michael Andersen 19 år siden
#3 jacob_uno 19 år siden
#4 Captain Vallo 19 år siden
Men selvfølgelig: Man kan jo ikke gå rundt og vide, at der er et gabende hul i soundtracksamlingen derhjemme...
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#5 jacob_uno 19 år siden
#6 Tylerdurden 19 år siden
#7 jacob_uno 19 år siden
#8 Michael Andersen 19 år siden
Scoret er imo heller ikke skrækkeligt, det er nok anderledes og lidt dateret; det er ikke et man hiver frem til fester osv :) Det er mere råt og "beskidt" og ikke så strømlinet som scorene til 2'eren og 3'eren, men det fungerer rigtigt godt på egne præmisser og fanger filmens grumme stemning.
#9 jacob_uno 19 år siden
#10 Michael Andersen 19 år siden