Er der nogen af jer, der er interesseret i evt. at sælge giftsettet til "The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring" R2 DK? Jeg har ikke lige en pris endnu, men hvis nogen af jer evt. er interesseret, hvis prisen vel og mærke er ordentlig, så skriv det lige. Så kommer jeg med et bud! Jeg er virkelig desperat efter at få giftsettet!
Men der må da være nogen herinde, som har lyst til at sælge sin? I kan lade mig købe jeres R2 DK, og så kan i skifte til R1, hvor der jo er en National Geographic DVD med. :-) Er virkelig desperat efter at få fat i det!
#1 Slettet Bruger [1948268451] 18 år siden
Er der nogen af jer, der er interesseret i evt. at sælge giftsettet til "The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring" R2 DK?
Jeg har ikke lige en pris endnu, men hvis nogen af jer evt. er interesseret, hvis prisen vel og mærke er ordentlig, så skriv det lige. Så kommer jeg med et bud!
Jeg er virkelig desperat efter at få giftsettet!
#2 filt 18 år siden
#3 Slettet Bruger [1948268451] 18 år siden
Selvfølgelig er det en skam, at jeg ikke får National Geographic DVDen med, men den kan også købes for sig selv med DK undertekster. :-)
#4 Slettet Bruger [1948268451] 18 år siden
I kan lade mig købe jeres R2 DK, og så kan i skifte til R1, hvor der jo er en National Geographic DVD med. :-)
Er virkelig desperat efter at få fat i det!